Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 4 Września 2017
 
 
 
Eurozet uruchamia Meloradio. Wśród prowadzących Jarosław Budnik, Andrzej Sołtysik i wróżbita Maciej
 
W poniedziałek 4 września br. o godz. 6.00 Grupa Eurozet zastąpi rozgłośnię Radio ZET Gold nowym brandem Meloradio. W playliście stacji znajdą się współczesne przeboje oraz utwory sprzed lat, a własne audycje poprowadzą m.in. Jarosław Budnik, Andrzej Sołtysik, Piotr Sworakowski czy wróżbita Maciej. Redaktorem naczelnym został Kamil Dąbrowa. więcej
 
 
Bardzo duże spadki TVP1 i TVP2. ,,M jak miłość" hitem
 
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w sierpniu br. zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość” oraz mecze ME w siatkówce - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Agnieszka Godlewska nowym prezesem Screen Network, Aneta Parafiniuk członkiem zarządu ds. finansowych
 
Agnieszka Godlewska objęła stanowisko prezesa spółki Screen Network, zastępując Rafała Barana, a Aneta Parafiniuk została powołana na członka zarządu ds. finansowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka należy do Grupy 4fun Media. więcej
 
 
Nowy logotyp YouTube'a - osobliwy czy pozbawiony osobowości? (opinie)
 
Największą zaletą nowego logotypu YouTube’a jest spójność, twórcy postawili na symbolikę od wielu lat kojarzoną z tym serwisem. Podział na dwa elementy spaja moc brandu. Z drugiej strony, taka unifikacja w dłuższej perspektywie może sprawić, że marka zatraci swój niepowtarzalny charakter. Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują eksperci zajmujący się brand designem -  Emilka Bojańczyk, Izabela Jurczyk, Paweł Dunia i Wojciech Mierowski. więcej
 
 
,,Drunk History" nowym programem Comedy Central. Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski
 
W październiku 2017 roku Comedy Central rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Drunk History” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję odpowiada ATM Grupa. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Make Life Harder w show ,,Make Poland Great Again" na Gazeta.pl. ,,Chcemy trafić do widzów 'Ucha prezesa'" więcej
 
Wirtualna Polska z kilkudziesięcioma procesami o ochronę dóbr osobistych, przez 2,5 roku zapłaciła 730 tys. zł odszkodowań więcej
 
Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski odchodzą z Canal+, stawiają na własny projekt. nc+: życzymy im powodzenia więcej
 
WP pracuje nad akwizycjami i stawia na reklamę natywną. "Konkretny produkt podstawą do napisania artykułu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. wsparcia reklamy w kanałach social media Edipresse Polska
Product Owner Onet.pl
Operator / montażysta Radio ZET
Administrator sieci kanałów Social Media Edipresse Polska
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Content Hunter Independent Digital
Redaktor Sekcji News TVN
Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Specjalista ds. pozyskania klienta Independent Digital
Koordynator ds. Marketing Automation TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVP
Redaktor Portali Internetowych TVN24 TVN
Ad Product Manager, Data Products & Solutions Onet.pl
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Bardzo duże spadki TVP1 i TVP2. ,,M jak miłość" hitem

Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w sierpniu br. zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość” oraz mecze ME w siatkówce - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Godlewska nowym prezesem Screen Network, Aneta Parafiniuk członkiem zarządu ds. finansowych

Agnieszka Godlewska objęła stanowisko prezesa spółki Screen Network, zastępując Rafała Barana, a Aneta Parafiniuk została powołana na członka zarządu ds. finansowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka należy do Grupy 4fun Media. więcej

,,Drunk History" nowym programem Comedy Central. Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski

W październiku 2017 roku Comedy Central rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Drunk History” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję odpowiada ATM Grupa. więcej

,,Pytanie na śniadanie" od listopada z wydaniem w niedzielę. ,,Transmisja także w internecie"

Z okazji 15-lecia Dwójkowego programu „Pytanie na śniadanie” prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział, że jeszcze w tym roku poranne pasmo zyska niedzielną emisję. Prawdopodobnie nastąpi to pod koniec listopada, a już teraz program ma być transmitowany w internecie. więcej

Telewizja Puls i OLX otwierają serwis z rekwizytami z serialu ,,Lombard. Życie pod zastaw"

W poniedziałek 4 września 2017 roku około godz. 18.20 na stronie olx.pl otwarty zostanie internetowy serwis z rekwizytami, które zagrały w serialu „Lombard. Życie pod zastaw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Dochód z przedsięwzięcia przeznaczymy na cele charytatywne fundacji TV Puls „Pod Dębem”, pomagającej seniorom - mówi nam Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej

,,W bliskim planie" nowym programem Alicji Resich-Modlińskej w Polsat News 2. Emisja w piątkowe wieczory

W piątek 22 września 2017 roku Polsat News 2 rozpocznie emisję nowego programu „W bliskim planie”. Poprowadzi go Alicja Resich-Modlińska. więcej

Bartosz Kurek wraca do prowadzenia ,,Śniadania w Radiu ZET"

Dziennikarz Telewizji Polsat Bartosz Kurek wraca do prowadzenia „Śniadania w Radiu ZET”, wspólnego programu publicystycznego Polsat News i Radia ZET. Znikną z niego w lutym br., po sprzeczce z politykiem PiS Pawłem Szefernakerem. więcej

Sprzedanie Discovery 51 proc. udziałów Metro TV podwyższy wynik netto Agory o 11 mln zł

Discovery Polska sfinalizowało kupno od Agory 51,06 udziałów spółki Green Content (nadawcy Metro TV) za 19 mln zł. Agora szacuje, że ta transakcja podwyższy jej tegoroczny wyniki netto o 11,4 mln zł. więcej

Michał Oleszczyk po miesiącu rezygnuje z funkcji wicedyrektora TVP1

Michał Oleszczyk poinformował na Facebooku, że zrezygnował ze stanowiska zastępcy dyrektora TVP1 i odchodzi z Telewizji Polskiej. więcej

,,Wakacje z niespodzianką", ,,Zaklinaczki aligatorów" i ,,Magik" jesienią w Travel Channel

W poniedziałek 4 września na antenie Travel Channel wystartuje jesienna ramówka, w której widzowie obejrzą m.in. „Wakacje z niespodzianką”, „Zaklinaczki aligatorów” i „Magika”. więcej

Telewizja Polska odmówiła emisji reklamy książki Tomasza Piątka o Antonim Macierewiczu

Telewizja Polska nie chce pokazywać spotu reklamującego książkę Tomasza Piątka opisującą kontrowersyjne znajomości ministra obrony narodowej Antoniego Macierewicza. - Treść reklamy (niezależnie od zawartości samej książki) sugeruje, że książka w negatywnym świetle ukazuje A. Macierewicza, stanowiąc wyraz jedynie poglądów autora - uzasadnił nadawca. więcej

Producent ,,Wyspy przetrwania": do bólu realistyczny reality-show, koszty produkcji są tajemnicą (wywiad)

Portal Wirtualnemedia.pl rozmawia z producentem Maciejem Myszką, który z ramienia Telewizji Polsat pracuje nad nowym reality-show „Wyspa przetrwania”, m.in. o francuskim formacie „Koh-Lanta”, możliwości lokowania produktów w programie i kosztach produkcji widowiska. więcej

Discovery z trzema autorskimi programami na Facebook Watch

Koncern Discovery Communications wyprodukował ekskluzywne serie trzech własnych programów, które zostaną wyemitowane wyłącznie na platformie Facebook Watch. Pierwszą premierę zaplanowano w pierwszej połowie września. więcej

Dziesięć nowości we wrześniowej ramówce Food Network

We wrześniu 2017 roku Food Network rozpocznie emisję dziesięciu nowych programów: „Wyjątkowe słodycze”, „Polowanie na torty”, „Ratunku, mój biznes pada!”, „Mordercza kuchnia”, „Posiekani”, „Kulinarny rejs po Polsce”, „Wiem, co jem”, „Lokalne smaki według Amy”, „Kulinarne wyzwanie na Filipinach”  i „Proste gotowanie z Kelsey”. więcej

Fox+ jesienią dostępny dla niemieckich widzów

Fox Networks Group ogłosił wprowadzenie na rynek niemiecki usługi wideo na żądanie Fox+. Od października tego roku korzystać z niej będą mogli abonenci Deutsche Telekom. więcej

,,Make Up Challenge" - nowe show na Player.pl, w jury Karolina Gilon

Jesienią na Player.pl zadebiutuje nowe show „Make Up Challenge". W jury programu zasiądzie Karolina Gilon. Prowadzącą została makijażystka Magdalena Pieczonka. więcej

Stopklatka wzięła na rok do 2 mln zł kredytu na bieżącą działalność

Spółka Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV, zaciągnęła do 2 mln zł kredytu na finansowanie bieżącej działalności. Ma go spłacić do końca sierpnia przyszłego roku. więcej

Rodzina, przyjaciele i współpracownicy pożegnali Grzegorza Miecugowa

Był dla nas wzorem dziennikarstwa, pokazał, że to sposób na życie; będzie nam brakować jego ciepła i dowcipu - tak mówili rodzina, współpracownicy i przyjaciele o zmarłym dziennikarzu Grzegorzu Miecugowie, który w piątek spoczął na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach. więcej

Polsat na czele oglądalności, TVN24 najwyżej wśród kanałów tematycznych (top 150 stacji)

W lipcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowych kanałów najwyżej uplasował się Super Polsat. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Szykuje się ostra walka o widza: zachowawczy TVN, come back zakurzonych formatów TVP, nowości Polsatu liderami pasm

Największy znak zapytania stoi przed produkcjami TVP - mocna mieszanka zakurzonych formatów i nowości programowych może zahamować negatywny trend. Nowości Polsatu są mocnymi pretendentami do zostania liderami swoich pasm. TVN z kolei podszedł do swojej ramówki najbardziej zachowawczo, inwestując głównie w sprawdzone już formaty - jesienne ramówki ogólnopolskich nadawców ocenia Mariusz Kukwa, multiscreen manager z domu mediowego Vizeum Polska. więcej

Klaudiusz Pobudzin do dziennikarzy TVP: w rocznicę II wojny światowej mówić ,,Niemcy", a nie ,,hitlerowcy"

Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Klaudiusz Pobudzin polecił dziennikarzom programów informacyjnych i publicystycznych Telewizji Polskiej, żeby opisując rocznicę wybuchu II wojny światowej posługiwali się określeniem „Niemcy”, a nie „hitlerowcy” czy „naziści”. więcej

"Wataha 2" - zobacz jak wygląda zima w Bieszczadach

Do sieci trafił zwiastun i materiał z planu nowego sezonu serialu "Wataha". Premiera drugiego sezonu "Watahy" zaplanowana jest na 15 października w HBO i HBO GO. więcej

Jeszcze bardziej tajemniczy teaser "Belfra 2"

Canal+ zaprezentował kolejną zapowiedź 2. sezonu serialu "Belfer". Jest jeszcze bardziej tajemniczo. więcej

Multimedia Polska ze spadkiem wpływów i zysku. Więcej z telewizji, mniej z internetu i telefonii

W minionym półroczu Grupa Multimedia Polska zanotowała 343,3 mln zł wpływów ze sprzedaży i 10,83 mln zł zysku netto. Wzrosły przychody firmy z usługi telewizyjnej, a zmalały z telefonicznej i internetowej. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Eurozet uruchamia Meloradio. Wśród prowadzących Jarosław Budnik, Andrzej Sołtysik i wróżbita Maciej

W poniedziałek 4 września br. o godz. 6.00 Grupa Eurozet zastąpi rozgłośnię Radio ZET Gold nowym brandem Meloradio. W playliście stacji znajdą się współczesne przeboje oraz utwory sprzed lat, a własne audycje poprowadzą m.in. Jarosław Budnik, Andrzej Sołtysik, Piotr Sworakowski czy wróżbita Maciej. Redaktorem naczelnym został Kamil Dąbrowa. więcej

 
Żąda, Wrona, Baron i Stoparczyk z autorskimi audycjami w radiowej Trójce, wraca ,,Winien i ma"

W jesiennej ramówce radiowej Trójki pojawią się autorskie audycje dziennikarzy muzycznych Tomasza Żądy, Hirka Wrony i Piotra Barona program Katarzyny Stoparczyk dla rodziców oraz audycja muzyczno-kulturalna „Magazynek”. Po 25 latach przerwy na antenę wraca program gospodarczy „Winien i ma”. więcej

 
Piotr Kędzierski z porannym pasmem w jesiennej ramówce Rock Radia

Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) od 4 września br. wprowadza jesienną ramówkę. Znajdą się w niej audycje m.in. Piotra Kędzierskiego, Przemysława Cacaka i Mariusza Stelmaszczyka. więcej

 
Radio Pogoda startuje z jesienną ramówką. Poranny program Zygmunta Chajzera i Joanny Kruk

Od poniedziałku, 4 września, startuje nowa ramówka Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory). Znalazły się w niej m.in. codzienny poranny program Zygmunta Chajzera i Joanny Kruk oraz popołudniowy Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka. więcej

 
Kuba Adamiak z nowym popołudniowym pasmem ,,Luz blues w Radiu Wawa"

Debiut audycji „Luz blues w Radiu Wawa” to najważniejsza zmiana w zaczynającej się w poniedziałek, 4 września, jesiennej ramówce Radia Wawa. Audycja nadawana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 19.00. Poprowadzi ją Kuba Adamiak.   więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie. Radio Jura wypadło z podium

W okresie od lutego do lipca br. nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze: RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Pogoda zagra w Gdańsku. Jest zgoda KRRiT

KRRiT udzieliła koncesji Grupie Radiowej Agory na rozpowszechnianie programu Radio Pogoda ze stacji nadawczej w Gdańsku. Program stacji będzie rozpowszechniany na częstotliwości 87,8 MHz. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Agnieszka Godlewska nowym prezesem Screen Network, Aneta Parafiniuk członkiem zarządu ds. finansowych

Agnieszka Godlewska objęła stanowisko prezesa spółki Screen Network, zastępując Rafała Barana, a Aneta Parafiniuk została powołana na członka zarządu ds. finansowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka należy do Grupy 4fun Media. więcej

Patrycja Bruź-Soniewicka po pięciu latach rezygnuje z zarządzania Saatchi&Saatchi IS

Patrycja Bruź-Soniewicka, dyrektor zarządzająca agencją Saatchi&Saatchi IS, po pięciu latach pracy w niej zdecydowała się odejść z firmy. Będzie w niej pracować do końca tego roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Przepisy Jakuba Kuronia w promocji Coca-Coli (wideo)

Trwa akcja promocyjna Coca-Coli, w ramach której pod etykietami 1,5-litrowych butelek tego napoju znajdują się przepisy kulinarne od Jakuba Kuronia. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Worldgroup, Dynamo Film, Delapost i MediaCom Warszawa. więcej

House spotami z przymrużeniem oka promuje młodzieżową kolekcję AW17

Ruszyła kampania promująca młodzieżową kolekcję marki House (LPP). Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja LAF. więcej

Ibuprom RR reklamowany jako ,,innowacyjna tabletka na ból" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom RR (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Warsaw, Selfish3 i Mets. więcej

Biedronka i Lidl zmysłowo reklamują desery: Sorbet Mandarynka i lody ,,Gelatelli Noblissima"

Sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) oraz Lidl Polska promują spotami desery na lato. więcej

Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler ambasadorami Pasaży Tesco

Pod hasłem „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” wystartowała kampania wizerunkowa Pasaży Tesco. Jej ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja Garden of Words i Initiative. więcej

Agencja PZL obroniła w przetargu obsługę reklamową Alior Banku

Alior Bank rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Zlecenie obrobiła agencja PZL.   więcej

Lachu i Krzychu strzelają gole Szymonowi Majewskiemu w reklamach Plusa na Kartę (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania oferty Plus na Kartę, reklamująca promocję dla dwóch numerów. W reklamach razem z Szymonem Majewskim występują youtuberzy Lachu i Krzychu nagrywający materiały o piłce nożnej. więcej

Koniec ,,Wyzwania smaku" Pepsi, Filip Chajzer przepytuje uczestników

Zakończyła się kolejna edycja kampanii Pepsi „Wyzwanie smaku”. Z tego okazji przygotowano spot, w którym prezenter Filip Chajzer sprawdza, co słychać u wybranych uczestników akcji oraz dziękuje za wzięcie w niej udziału. Kampanię przygotowała agencja BBDO Warszawa. więcej

Marta Krajenta: z Deloitte Digital do Tacit Investment

Marta Krajenta zaczęła pracę jako marketing coordinator w Tacit Investment. Wcześniej była związana z firmami Deloitte Digital, Grupa K2 i Havas PR Warsaw. więcej

Karolina Lewicka dołącza do Papaya Films

Do zespołu reżyserów reprezentowanych przez Papaya Films dołączyła Karolina Lewicja, która m.in. współtworzy duet Konqubinat. więcej

Netflix po piłkarsku reklamuje trzeci sezon ,,Narcos". ,,Biało-czerwoni znów w grze" (wideo)

Serwis Netflix udostępnił kilka spotów trzeciego sezonu serialu „Narcos” nawiązujących do piłki nożnej, m.in. meczów reprezentacji Polski w eliminacjach mistrzostw świata. więcej

MEC obsługuje mediowo Max Premium Burgers

Dom mediowy MEC zajmuje się obsługą mediową szwedzkiej sieci restauracji Max Premium Burgers, która właśnie debiutuje w Polsce. więcej

 
 
 
PRASA
 
Cezary Gmyz na Twitterze nazwał Ringier Axel Springer ,,nazistowskim wydawcą". Dziennikarze oburzeni, firma szykuje pozew

Korespondent Telewizji Polskiej w Niemczech Cezary Gmyz nazwał w piątek na Twitterze wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska „nazistowskim wydawcą”. Skrytykowało to wielu dziennikarzy, część zasugerowała firmie pozwanie Gmyza. - Porównanie Cezarego Gmyza uważamy za niedopuszczalne w każdym wymiarze i w związku z tym jeszcze dziś podejmujemy odpowiednie kroki prawne - zapowiada RASP. więcej

Sprzedanie Discovery 51 proc. udziałów Metro TV podwyższy wynik netto Agory o 11 mln zł

Discovery Polska sfinalizowało kupno od Agory 51,06 udziałów spółki Green Content (nadawcy Metro TV) za 19 mln zł. Agora szacuje, że ta transakcja podwyższy jej tegoroczny wyniki netto o 11,4 mln zł. więcej

,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu

W pierwszym półroczu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" otwiera redakcję we Wrocławiu. ,,W planach uruchomienie kolejnych"

„Gazeta Polska Codziennie” (Forum) uruchomiła kolejny, czwarty już swój dodatek lokalny - tym razem na Dolnym Śląsku. Otwarto też redakcję dziennika we Wrocławiu, której kierownikiem została Alicja Giedroyć. więcej

,,Gazeta Wyborcza" w promocji obniża cenę subskrypcji cyfrowej o 67-80 proc.

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła kolejną promocję cenową swojej cyfrowej subskrypcji. Czytelnicy papierowego wydania „GW” mogą wykupić półroczny dostęp z 80-procentową zniżką, a inni użytkownicy - kwartalny dostęp dwie trzecie taniej. więcej

Ewa Usowicz dyrektorem działu serwisów informacyjnych w wydawnictwie Wolters Kluwer Polska

Ewa Usowicz dołączyła od września do zespołu wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektora działu serwisów informacyjnych. Ostatnio pracowała jako zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. więcej

Wojciech Jagielski w ,,Tygodniku Powszechnym". ,,Tu mogę uprawiać styl dziennikarstwa, który najbardziej mi odpowiada"

Reporter i pisarz Wojciech Jagielski dołączył na stałe do zespołu redakcyjnego „Tygodnika Powszechnego”. Przez ostatnie pięć lat pracował w Polskiej Agencji Prasowej, a wcześniej w „Gazecie Wyborczej”. więcej

Marcin Kowalczyk redaktorem naczelnym ,,Dziennika Łódzkiego" i ,,Expressu Ilustrowanego"

Marcin Kowalczyk został nowym redaktorem naczelnym „Dziennika Łódzkiego” (Polska Press Grupa). W sierpniu zastąpił na stanowisku Roberta Sakowskiego, który pożegnał się z wydawnictwem. Kowalczyk jest też naczelnym „Expressu Ilustrowanego”. więcej

Północnokoreański sąd zaocznie skazał na śmierć dwóch dziennikarzy z Korei Płd.

Północnokoreański sąd skazał zaocznie na śmierć dwóch południowokoreańskich dziennikarzy za "poważne znieważanie godności" kraju poprzez zrecenzowanie książki "Tajna Korea Północna" i przeprowadzanie wywiadów z jej autorami. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nowy logotyp YouTube'a - osobliwy czy pozbawiony osobowości? (opinie)

Największą zaletą nowego logotypu YouTube’a jest spójność, twórcy postawili na symbolikę od wielu lat kojarzoną z tym serwisem. Podział na dwa elementy spaja moc brandu. Z drugiej strony, taka unifikacja w dłuższej perspektywie może sprawić, że marka zatraci swój niepowtarzalny charakter. Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują eksperci zajmujący się brand designem -  Emilka Bojańczyk, Izabela Jurczyk, Paweł Dunia i Wojciech Mierowski. więcej

Telewizja Puls i OLX otwierają serwis z rekwizytami z serialu ,,Lombard. Życie pod zastaw"

W poniedziałek 4 września 2017 roku około godz. 18.20 na stronie olx.pl otwarty zostanie internetowy serwis z rekwizytami, które zagrały w serialu „Lombard. Życie pod zastaw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Dochód z przedsięwzięcia przeznaczymy na cele charytatywne fundacji TV Puls „Pod Dębem”, pomagającej seniorom - mówi nam Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej

Dariusz Kuźniewski oskarża współpracowników o manipulacje i upadek kuzniewski.pl

Po upadku firmy kuzniewski.pl jej założyciel Dariusz Kuźniewski w obszernym liście wyjaśnia przyczyny zniknięcia z rynku znanego dystrybutora sprzętu IT i obwinia o to swoich najbliższych współpracowników z kierownictwa firmy, choć nie zrzuca z siebie odpowiedzialności. - Z perspektywy czasu wstyd mi, że byłem tak naiwny. Tłumaczę sobie, że jednak trzeba ufać ludziom, zwłaszcza najbliższym współpracownikom. W każdym razie na pewno coś zrobiłem źle - wyznaje Dariusz Kuźniewski. więcej

Popularność adblocków dalej rośnie wskutek kiepskiego poziomu reklam. ,,A może solidarnie blokować dostęp do treści?"

W ciągu ostatniego roku korzystanie z adblocków w Polsce wzrosło o 8 procent, a poziom blokowania reklam w sieci jest u nas wciąż najwyższy na świecie. Eksperci reklamy i rynku internetowego pytani o przyczyny tego zjawiska wskazują na jego złożony charakter. – Większość działań reklamowych w polskiej sieci wciąż ma przestarzały i przez to intruzywny charakter budzący opór internautów. Konieczna jest zmiana modelu w kierunku podnoszenia jakości reklam i jednoznaczny przekaz wyjaśniający związek reklam i darmowych treści. A może wspólna akcja: regularne, raz w tygodniu blokowanie użytkownikom adblocków dostępu do contentu przez największe portale? - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Piotr Prajsnar, Grzegorz Mazurek, Tomasz Teodorczyk, Włodzimierz Schmidt, Lech Wyrzykowski i Marcin Michalski. więcej

W Onecie wracają programy Kuźniara, Lisa, Pola, Kim, Burzyńskiej, Stankiewicza i Węglarczyka

Z początkiem tygodnia w serwisach Grupy Onet-RAS Polska po wakacyjnej przerwie wracają programy publicystyczne: „Onet rano” Jarosława Kuźniara, „Tomasz Lis.”, „Misja futbol” Michała Pola oraz „Opinie” z Renatą Kim, Agnieszką Burzyńską, Andrzejem Stankiewiczem i Bartoszem Węglarczykiem. więcej

Discovery z trzema autorskimi programami na Facebook Watch

Koncern Discovery Communications wyprodukował ekskluzywne serie trzech własnych programów, które zostaną wyemitowane wyłącznie na platformie Facebook Watch. Pierwszą premierę zaplanowano w pierwszej połowie września. więcej

,,The Eddy" nowym serialem Netflixa

Netflix ogłosił produkcję nowego oryginalnego serialu platformy „The Eddy”. więcej

Wideo najbardziej angażującym formatem na Facebooku, najczęstszą reakcją Śmiech

Wideo jest najbardziej angażującym formatem na Facebooku. W reakcji na filmy użytkownicy stosują najczęściej Śmiech, zaś na transmisjom na żywo dają Serduszko. Najbardziej angażują treści o jedzeniu, modzie i urodzie - wynika z analizy Buzzsumo. więcej

mBank ostrzega przed wirusem na smartfonach z Androidem wyłudzającym dane klientów

mBank poinformował klientów o wirusie, który podszywając się pod aplikację tego banku próbuje wyłudzić od nich numery telefonu i dane loginowe. Złośliwe oprogramowanie działa na urządzeniach z systemem Android. więcej

Roczna kampania fałszywych informacji kosztuje 400 tys. dolarów. Technologiczni giganci idą na wojnę z fake newsami

400 tysięcy dolarów – tyle kosztuje roczna kampania fake newsowa. Za 50 tys. dolarów za pomocą fałszywych informacji można zdyskredytować praktycznie dowolnego dziennikarza. Eksperci zauważają, że rynek fake newsów przybiera formę niekontrolowanego biznesu, prowadzonego głównie w mediach społecznościowych. Weryfikację treści i walkę z fałszywymi newsami zapowiadają największe koncerny, w tym Facebook i Google. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Młodzi ludzie wierzą, że dzięki znajomościom i szczęściu można znaleźć pracę

Według młodych ludzi pozostających poza rynkiem pracy, kluczowymi czynnikami pomagającym znaleźć zatrudnienie są znajomości, doświadczenie zawodowe oraz szczęście. Według nich, idealna praca powinna być dobrze płatna i stabilna - wynika z badań Kantar Millward Brown na zlecenie Coca-Coli. więcej

Nastroje Polaków nieznacznie gorsze w sierpniu

Nastroje społeczne Polaków w sierpniu były na nieznacznie niższym poziomie niż w czerwcu. Z wyjątkiem wskaźnika oczekiwań, który spadł o 3 punkty, pozostałe wskaźniki spadły o niecały 1 pkt. Optymizm konsumentów osiągnął wartość 105,27 pkt, a klimat gospodarczy osiągnął wartość 99,43 pkt w porównaniu do 100,13 z czerwca – wynika z badania Ipsos. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PM Talk zajmie się obsługą 3Z

Agencja marketingowa PM Talk zajmuje się obsługą firmy z branży medycznej 3Z. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Duet na Kartę ze zniżkami dla dwóch użytkowników w Plusie na Kartę
Lachu i Krzychu strzelają gole Szymonowi Majewskiemu w reklamach Plusa na Kartę (wideo)
Yoga 920 od Lenovo debiutuje na IFA 2017
IFA 2017: Motorola z nowym smartfonem Moto X4 i kamerą 360 stopni
IFA 2017: Neffos N1 z ekranem 5,5 cala i podwójnym aparatem od TP-Link
 
 
 
GOSPODARKA
 
Młodzi ludzie wierzą, że dzięki znajomościom i szczęściu można znaleźć pracę
Nastroje Polaków nieznacznie gorsze w sierpniu
Roczna kampania fałszywych informacji kosztuje 400 tys. dolarów. Technologiczni giganci idą na wojnę z fake newsami
Polacy piją głównie piwa rodzimej produkcji, wypijamy 98 litrów rocznie
Przemysł w strefie euro silniejszy niż w Polsce
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Drunk History" nowym programem Comedy Central. Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski
,,The Eddy" nowym serialem Netflixa
Powstanie trzeci sezon serialu "Detektyw"
"Wataha 2" - zobacz jak wygląda zima w Bieszczadach
Jeszcze bardziej tajemniczy teaser "Belfra 2"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj