Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 27 Marca 2018
 
 
 
RMF FM aneksami do umów zobowiązuje pracowników do ,,godnego zachowania" i braku dyskryminacji
 
Pracownicy Grupy RMF, nadawcy radia RMF FM, otrzymali aneksy do umów o pracę, w których pracodawca wymaga od nich „godnego zachowania, respektującego ogólnie przyjęte zasady etyczne i normy społeczne” oraz powstrzymania się od wypowiedzi, godzących w „powszechnie uznane wartości, dobre obyczaje lub dobra osobiste” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Potwierdzam, mówiliśmy o tym jakiś czas temu - tłumaczy nam Maciej Brzozowski, dyrektor public relations w Grupie RMF. więcej
 
 
Joanna Pawlak za Jacka Świderskiego na czele Wirtualna Polska Media, Adam Plona prezesem Domodi
 
Joanna Pawlak zastąpiła Jacka Świderskiego, prezesa Wirtualna Polska Holding, na stanowisko CEO spółki Wirtualna Polska Media. Natomiast Adam Plona został prezesem należącej do WP spółki Domodi. więcej
 
 
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
 
Według domu mediowego Zenith w br. wydatki reklamowe netto w Polsce wzrosną o 2,3 proc. do 7,231 mld zł, a globalnie - o 4,6 proc. do 579 mld dolarów. W naszym kraju wartość reklamy internetowej ma zwiększyć się o 8,1 proc., a prasowej - zmaleć o 12 proc. Globalnie przez najbliższe trzy lata udział telewizji w rynku reklamowym zmaleje o 2,9 pkt proc., a udział internetu mobilnego wzrośnie o 9,5 pkt proc. więcej
 
 
Powstanie film ,,Kobiety mafii 2" Patryka Vegi, premiera na początku 2019 roku
 
Po kinowym sukcesie filmu sensacyjnego „Kobiety mafii” producent i reżyser Patryk Vega już planuje nakręcenie kontynuacji. Premiera drugiej części „Kobiet” odbędzie się na początku 2019 roku - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Telewizja Polska uruchomiła serwis Poland in English
 
Ruszył anglojęzyczny serwis informacyjny Polandinenglish.info przygotowany i redagowany w Telewizji Polskiej. Szefem projektu jest Robert Bogdański. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25) więcej
 
,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" mierzy wyżej niż ,,Belfer" i ma potencjał na bycie hitem (opinie) więcej
 
Zarząd Cyfrowego Polsatu zarobił w ub.r. 15,4 mln zł, Orange Polska - 19,7 mln zł, a Play - 34,9 mln zł więcej
 
Sprawa Cambridge Analytica nie zatopi Facebooka, ale potrzebna regulacja mediów społecznościowych więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programmatic Specialist K2
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych Onet-Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich TVN
Ad Product Manager Media Impact Polska
Dziennikarz/Redaktor Newsowy, Fakt Gwiazdy Onet-Ringier Axel Springer
Event Manager El Padre
Head of Business Development, Strategy and Research (maternity cover) BBC
UX Designer Isobar Poland Group
Junior Media Planer / Media Planer Grupa ZPR Media
Wydawca Strony Głównej Onet-Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Eventów Onet-Ringier Axel Springer
Kierownik Produkcji B3 Films
Reżyser /Realizator B3 Films
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska uruchomiła serwis Poland in English

Ruszył anglojęzyczny serwis informacyjny Polandinenglish.info przygotowany i redagowany w Telewizji Polskiej. Szefem projektu jest Robert Bogdański. więcej

Polskie Nagrody Filmowe Orły 2018: "Cicha noc" najlepszym filmem, "Wataha 2" najlepszym serialem

"Cicha noc" Piotra Domalewskiego została w poniedziałek nagrodzona Orłami 2018 w kategorii Najlepszy Film. Twórca filmu odebrał także statuetki za reżyserię, scenariusz oraz w kategorii Odkrycie Roku. Wyróżniona została także m.in. aktorka Magdalena Boczarska. W kategorii najlepszy serial wygrała "Wataha. Sezon 2". więcej

,,Big Music Quiz" ogląda 1,6 mln widzów w TVP2. Od kwietnia program przeniesiony do TVP1

Prowadzony przez Sławomira Zapałę nowy program „Big Music Quiz” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,60 mln widzów. Produkcja daje TVP2 czwarte miejsce w rynku w 4+ i trzecie w grupie komercyjnej 16-49. Od kwietnia teleturniej będzie pokazywany w TVP1. więcej

HBO GO dostępny w Polsce bez umów z operatorami. Cena: 29,90 zł miesięcznie

Stacja HBO udostępniła w Polsce dla wszystkich użytkowników swoją platformę VoD HBO GO. Do korzystania z oferty nie jest konieczna umowa z żadnym operatorem, miesięczny abonament kosztuje 29,90 złotych, a przez pierwsze 30 dni z serwisu można korzystać za darmo. więcej

Tylko 26 tys. widzów ,,Między słowami" Hanny Lis w Polsat Cafe

Nowy program Hanny Lis „Między słowami” ogląda średnio 26 tys. widzów. Polsat Cafe w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce wśród stacji lifestylowych. więcej

Fokus TV pokaże nowy serial dokumentalny ,,Misja Skarb"

W czwartek 12 kwietnia na antenie Fokus TV zadebiutuje nowy serial dokumentalny „Misja Skarb”. To autorska produkcja kanału opowiadająca o grupie osób szukających hobbystycznie cennych miejsc i przedmiotów. więcej

770 tys. widzów ,,Magazynu 997". TVP1 wiceliderem rynku

Nowy program „Magazynu 997” ogląda średnio 767 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

,,Demakijaż" Krzysztofa Ibisza w Polsat Cafe gromadzi 65 tys. widzów

Szósty sezon programu Krzysztofa Ibisza „Demakijaż” ogląda średnio 65 tys. widzów. Polsat Cafe w czasie jego emisji zajmuje pierwsze miejsce wśród stacji lifestylowych. więcej

Polsat zwiększył udziały w TV Spektrum

Telewizja Polsat zwiększyła do 49 proc. udziały w TV Spektrum - nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Transakcję sfinalizowano na początku lutego br. Natomiast 1 marca br. Cyfrowy Polsat nabył 100 proc. udziałów Coltex ST. więcej

,,M jak miłość" wygrało z meczem Polska-Nigeria. TVP1 liderem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, mecz Polska-Nigeria i PŚ w lotach narciarskich w Planicy. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Super Polsat pokaże specjalny odcinek ,,Jokera" z udziałem Pauliny Sykut-Jeżyny i Kacpra Kuszewskiego (wideo)

W poniedziałek wielkanocny 2 kwietnia 2018 roku Super Polsat pokaże specjalny odcinek teleturnieju „Joker”. Wezmą w nim udział Paulina Sykut-Jeżyna, oraz Kacper Kuszewski, którzy wygrane pieniądze przekażą Fundacji Polsat. więcej

Nowe seriale ,,Trust" i ,,Barry" w HBO i HBO GO

Do oferty platformy HBO GO trafiły nowe seriale „Trust” i „Barry” oraz kolejne sezony produkcji „Billions” i „Doliny Krzemowej”. Wszystkie tytuły będą emitowane na antenie HBO. więcej

Nowe odcinki ,,OK K.O.! Po prostu walcz" w Cartoon Network

Od 2 kwietnia 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „OK K.O.! Po prostu walcz”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM aneksami do umów zobowiązuje pracowników do ,,godnego zachowania" i braku dyskryminacji

Pracownicy Grupy RMF, nadawcy radia RMF FM, otrzymali aneksy do umów o pracę, w których pracodawca wymaga od nich „godnego zachowania, respektującego ogólnie przyjęte zasady etyczne i normy społeczne” oraz powstrzymania się od wypowiedzi, godzących w „powszechnie uznane wartości, dobre obyczaje lub dobra osobiste” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Potwierdzam, mówiliśmy o tym jakiś czas temu - tłumaczy nam Maciej Brzozowski, dyrektor public relations w Grupie RMF. więcej

 
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)

Według domu mediowego Zenith w br. wydatki reklamowe netto w Polsce wzrosną o 2,3 proc. do 7,231 mld zł, a globalnie - o 4,6 proc. do 579 mld dolarów. W naszym kraju wartość reklamy internetowej ma zwiększyć się o 8,1 proc., a prasowej - zmaleć o 12 proc. Globalnie przez najbliższe trzy lata udział telewizji w rynku reklamowym zmaleje o 2,9 pkt proc., a udział internetu mobilnego wzrośnie o 9,5 pkt proc. więcej

 
Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)

Po dwóch pierwszych miesiącach br. wpływy reklamowe RMF FM były o blisko 18 proc. niższe niż w tym samym okresie ub.r. W tym samym czasie wzrosły znacząco przychody z reklam Radia ZET, Eski Warszawa i Tok FM. więcej

 
Facebook na trzy doby zablokował profil dziennikarki Ewy Wanat. ,,Przez mój felieton"

Przez ponad 70 godzin Ewa Wanat nie mogła korzystać z profilu na Facebooku. Blokadę, którą wprowadzono 23 marca br., zdjęto w poniedziałek wieczorem. Dziennikarka uważa, że powodem był jej felieton na temat Facebooka opublikowany w tygodniku "Wprost". więcej

 
Mirosław Szczepanik dziennikarzem sportowym Radia ZET

Od 1 kwietnia br. Mirosław Szczepanik będzie nowym dziennikarzem sportowym Radia ZET (Eurozet). Zastąpi Jana Bajorka, który rozstał się ze stacją. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Radio ZET wyprzedziło TOK FM i Trójkę

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od września 2017 roku do lutego 2018 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Magdalena Uchaniuk-Gadowska prowadzącą ,,Puls Trójki"

Magdalena Uchaniuk-Gadowska zadebiutowała jako prowadząca cykl publicystyczny „Puls Trójki” w Programie III Polskiego Radia. Wcześniej była związana m.in. z Radiem Wnet i TVP Info. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)

Według domu mediowego Zenith w br. wydatki reklamowe netto w Polsce wzrosną o 2,3 proc. do 7,231 mld zł, a globalnie - o 4,6 proc. do 579 mld dolarów. W naszym kraju wartość reklamy internetowej ma zwiększyć się o 8,1 proc., a prasowej - zmaleć o 12 proc. Globalnie przez najbliższe trzy lata udział telewizji w rynku reklamowym zmaleje o 2,9 pkt proc., a udział internetu mobilnego wzrośnie o 9,5 pkt proc. więcej

Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)

Po dwóch pierwszych miesiącach br. wpływy reklamowe RMF FM były o blisko 18 proc. niższe niż w tym samym okresie ub.r. W tym samym czasie wzrosły znacząco przychody z reklam Radia ZET, Eski Warszawa i Tok FM. więcej

PKP Intercity wybrało Agencję Warszawa do działań w internecie

Agencja Warszawa wygrała przetarg PKP Intercity na wybór agencji interaktywnej do półtorarocznej obsługi. Pokonała w nim ośmiu konkurentów. więcej

Piłkarski cykl od ,,5 sposobów na..." w kampanii piwa Warka (wideo)

W ramach nowej kampanii reklamowej piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) na kanale youtube’owym „5 sposobów na…” zaczął być publikowany cykl materiałów o piłce nożnej „Drużyna na 5”. więcej

Ustronianka partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski do 2022 roku

Producent wody mineralnej Ustronianka będzie przez cztery kolejne lata oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski oraz reprezentacji U-21. więcej

Kamikaze będzie reklamować piwo Somersby w internecie

Agencja Kamikaze wygrała przetarg Carlsberg Polska na obsługę budżetu internetowego marki napoju piwnego Somersby. Pierwsze działania oparte na nowym haśle „Podkręć codzienność” wystartowały w tym miesiącu. więcej

Indykpol ruszył z przetargiem na obsługę digital

Firma Indykpol wybiera w przetargu agencję do obsługi w digitalu. Marketer nie podaje dalszych szczegółów na temat trwającego postępowania. więcej

Swarovski wybiera agencję Publicis 133 do globalnej obsługi kreatywnej

Agencja Publicis 133 należąca do Publicis Groupe zajmie się globalną obsługą kreatywną firmy biżuteryjnej Swarovski. Dotychczas za działania te odpowiedzialna była nowojorska agencja Laird+Partners. więcej

Kora i Jimek nagrali nową aranżację "Krakowskiego spleenu" Maanamu dla ING Banku Śląskiego

W ramach trwającej kampanii banku ING "Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze" powstała nowa aranżacja utworu "Krakowski spleen" Maanamu. Odpowiadają za nią Kora i Jimek. więcej

Tencent, Alibaba i China Mobile najbardziej wartościowymi markami w Chinach

Wartość czołowych marek na rynku chińskim przekracza 683 miliardy dolarów. Na czele listy najbardziej wartościowych firm jest Tencent z wyceną na poziomie ponad 132 miliardów, na podium znalazły się też Alibaba i China Mobile - wynika z najnowszego raportu BrandZ Top 100 Most Valuable Chinese Brands. więcej

Maspex poszerza ofertę o bezcukrowy napój H2Owoc

Grupa Maspex Wadowice wprowadza do oferty marki Tymbark nowy napój owocowy bez cukru i innych substancji słodzących – H2Owoc. więcej

Amerykańscy weterani w kampanii przeciw powszechnemu dostępowi do broni

Grupa amerykańskich żołnierek i żołnierzy wystąpiła wspólnie w spocie będącym apelem do władz o ograniczenie dostępu do broni w USA. - Z pierwszej ręki znamy moc karabinu M16 i nie widzimy powodu, dla którego miałby być sprzedawany w naszym kraju - mówią w filmie. więcej

Unique One przygotuje konkurs Nestlé

Agencja Unique One wygrała przetarg na organizację konkursu dla konsumentów płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). więcej

Dentsu inwestuje w Perform Group

Japońska firma reklamowa Dentsu chce zostać udziałowcem brytyjskiej grupy Perform Group Ltd, która jest właścicielem m.in. zajmującego się sportowymi transmisjami serwisu DAZN. więcej

Polska Fundacja Narodowa: rejs Kusznierewicza na 100-lecie niepodległości kosztuje 3 mln zł rocznie, jacht trafi do akademii morskiej

W czerwcu br. jacht z załogą dowodzoną przez Mateusza Kusznierewicza rozpocznie dwuletni rejs dookoła świata w ramach projektu „Polska100”. Finansująca go Polska Fundacja Narodowa poinformowała, że rocznie przeznaczy na to ok. 3 mln zł. Kupiony na jego potrzeby jacht zostanie potem przekazany Akademii Morskiej w Szczecinie. więcej

Mateusz Damięcki ambasadorem dealera Mercedes-Benz

Aktor Mateusz Damięcki został ambasadorem Grupy Wróbel, sieci dealerskiej i serwisowej marki Mercedes-Benz. więcej

 
 
 
PRASA
 
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)

Według domu mediowego Zenith w br. wydatki reklamowe netto w Polsce wzrosną o 2,3 proc. do 7,231 mld zł, a globalnie - o 4,6 proc. do 579 mld dolarów. W naszym kraju wartość reklamy internetowej ma zwiększyć się o 8,1 proc., a prasowej - zmaleć o 12 proc. Globalnie przez najbliższe trzy lata udział telewizji w rynku reklamowym zmaleje o 2,9 pkt proc., a udział internetu mobilnego wzrośnie o 9,5 pkt proc. więcej

Axel Springer inwestuje 143 miliony euro w Purplebricks, brytyjską firmę z segmentu nieruchomości

Koncern Axel Springer wykupił mniejszościowe udziały w brytyjskiej spółce Purplebricks działającej na rynku handlu nieruchomościami. Wartość transakcji wynosi 143,3 miliona euro. W ramach umowy Andreas Wiele, prezes segmentu Classifieds Media w Axel Springer znajdzie się w zarządzie Purplebricks. więcej

Robert Lewandowski na okładce ,,Elle Man". Pierwszy numer Oliviera Janiaka

W środę, 28 marca na rynku ukaże się nowy numer magazynu „Elle Man” (Burda Media Polska) pierwszy, przygotowany przez nowego naczelnego Oliviera Janiaka. Na okładce znalazł się Robert Lewandowski. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Joanna Pawlak za Jacka Świderskiego na czele Wirtualna Polska Media, Adam Plona prezesem Domodi

Joanna Pawlak zastąpiła Jacka Świderskiego, prezesa Wirtualna Polska Holding, na stanowisko CEO spółki Wirtualna Polska Media. Natomiast Adam Plona został prezesem należącej do WP spółki Domodi. więcej

Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)

Według domu mediowego Zenith w br. wydatki reklamowe netto w Polsce wzrosną o 2,3 proc. do 7,231 mld zł, a globalnie - o 4,6 proc. do 579 mld dolarów. W naszym kraju wartość reklamy internetowej ma zwiększyć się o 8,1 proc., a prasowej - zmaleć o 12 proc. Globalnie przez najbliższe trzy lata udział telewizji w rynku reklamowym zmaleje o 2,9 pkt proc., a udział internetu mobilnego wzrośnie o 9,5 pkt proc. więcej

Powstanie film ,,Kobiety mafii 2" Patryka Vegi, premiera na początku 2019 roku

Po kinowym sukcesie filmu sensacyjnego „Kobiety mafii” producent i reżyser Patryk Vega już planuje nakręcenie kontynuacji. Premiera drugiej części „Kobiet” odbędzie się na początku 2019 roku - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Julita Ziółkowska po roku pracy odchodzi z Grupy ZPR Media

W maju br. z Grupą ZPR rozstanie się Julita Ziółkowska, która od niecałego roku zajmuje stanowisko dyrektora handlowego ds. internetu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej obowiązki w firmie przejmie Barbara Jednacz. więcej

FTC rozpoczyna śledztwo w sprawie Facebooka, akcje serwisu w dół o 6 procent

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) potwierdziła rozpoczęcie oficjalnego dochodzenia w sprawie wykorzystania do celów politycznych danych 50 milionów użytkowników Facebooka. Giełda zareagowała dalszymi spadkami akcji serwisu, w efekcie których   kapitalizacja Facebooka spadła od połowa marca o 100 mld dol. więcej

HBO GO dostępny w Polsce bez umów z operatorami. Cena: 29,90 zł miesięcznie

Stacja HBO udostępniła w Polsce dla wszystkich użytkowników swoją platformę VoD HBO GO. Do korzystania z oferty nie jest konieczna umowa z żadnym operatorem, miesięczny abonament kosztuje 29,90 złotych, a przez pierwsze 30 dni z serwisu można korzystać za darmo. więcej

Axel Springer inwestuje 143 miliony euro w Purplebricks, brytyjską firmę z segmentu nieruchomości

Koncern Axel Springer wykupił mniejszościowe udziały w brytyjskiej spółce Purplebricks działającej na rynku handlu nieruchomościami. Wartość transakcji wynosi 143,3 miliona euro. W ramach umowy Andreas Wiele, prezes segmentu Classifieds Media w Axel Springer znajdzie się w zarządzie Purplebricks. więcej

Zalando wchodzi na rynek kosmetyków, uruchamia kategorię Zalando Beauty

Niemiecka platforma sprzedażowa Zalando uruchomiła nowy dział o nazwie Zalando Beauty. W ofercie znajdują się  kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. Na razie nowa propozycja jest przeznaczona dla niemieckich użytkowników serwisu. więcej

Facebook z zarzutami o gromadzenie historii połączeń i SMS-ów. ,,Nie zapisujemy treści rozmów ani wiadomości"

Po wybuchu afery z Cambridge Analytica Facebook spotkał się z kolejnymi zarzutami dotyczącymi prywatności. Chodzi o gromadzenie przez firmę informacji o połączeniach telefonicznych i wiadomościach SMS wymienianych przez użytkowników Messengera i Facebooka Lite. Serwis broni się twierdząc, że dane są zbierane za zgodą i dla wygody osób korzystających z aplikacji, a Facebook nie ma dostępu do treści rozmów i korespondencji. więcej

Polacy korzystają z internetu przez ponad 2 godziny dziennie, najdłużej na Mazowszu

W lutym 2018 roku średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie internetu wynosił 2 godziny i 6 minut – wynika z danych firmy Gemius. Najdłużej korzystali z sieci mieszkańcy Mazowsza, najkrócej zaś użytkownicy w województwie opolskim. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów do surfowania w internecie używało wyłącznie urządzeń mobilnych. więcej

W 2017 roku pirackie serwisy miały ponad 300 miliardów odsłon, Polska poza pierwszą dziesiątką

W 2017 roku globalna skala korzystania z nielegalnych kopii filmów, muzyki i audycji telewizyjnych wzrosła o 1,6 procent – wynika ze statystyk firmy Muso. Na czele krajów z największą liczbą odsłon pirackich serwisów są Stany Zjednoczone, Rosja i Indie, Polska jest poza pierwszą dziesiątką, w której notowano ją rok wcześniej.   więcej

Facebook przegrywa w walce o zaufanie Amerykanów z Amazonem, Google i Microsoftem

41 procent Amerykanów ufa Facebookowi, podczas gdy do Amazona zaufanie czuje 66 procent użytkowników w USA - wynika z badania Reutersa i firmy Ipsos. 28 procent respondentów nie korzystających z Facebooka nie ukrywa, że powodem tego są obawy o udostępnianie prywatnych informacji obcym osobom i podmiotom. więcej

Przed debiutem na giełdzie Spotify zapowiada 96 milionów płatnych użytkowników i 6,6 miliarda dolarów przychodu

Przed startem na Wall Street serwis Spotify ujawnił prognozy rozwoju, w których przewiduje wzrost liczby płacących subskrybentów o 36 procent w 2018 roku, przychody wyższe o 30 procent oraz redukcję rocznych strat do poziomu 409 milionów dolarów. więcej

Coraz więcej treści w social media z YouTube i Instagrama, coraz mniej na blogach i forach internetowych

Na przestrzeni lat 2016-2017 największy przyrost opublikowanych treści odnotowano na YouTube (+39 proc.) i Instargramie (+20 proc.). Z kolei największe spadki pod tym względem dotknęły blogów (-36 proc.) oraz forów internetowych (-17 proc.) - wynika z badania IRCenter, przeprowadzonego we współpracy z SentiOne i Spicy Mobile. więcej

Asystent głosowy Google w języku polskim jeszcze w tym roku. Nie wszystkie funkcje będą jednak dostępne od razu

Google jeszcze w tym roku chce udostępnić swojego Asystenta w polskiej wersji językowej. Nie wszystkie jego funkcje znane z angielskiej wersji będą jednak dostępne od razu. Petycję w sprawie opracowania polskiej wersji Asystenta podpisało w internecie niemal osiem tysięcy osób. Oczekiwane są również polskojęzyczne wersje innych asystentów głosowych - Alexy od Amazona oraz Cortany od Microsoftu. więcej

Dwa miliony darmowych użytkowników serwisu Spotify nie ogląda reklam

Dwa miliony darmowych użytkowników serwisu Spotify wykorzystuje programy blokujące reklamy. więcej

Właściciel Cinkciarz.pl skasował facebookowe profile firmy. ,,Prywatność naszych klientów wartością nadrzędną"

Cinkciarz.pl i inne spółki z grupy Conotoxia Holding dołączają do akcji #deletefacebook, usuwając prowadzone profile marek w serwisie Facebook. - Prywatność naszych klientów traktujemy jako wartość nadrzędną - uzasadnia Marcin Pióro, założyciel i właściciel Conotoxia Holding. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy w pracy cenią bardziej atmosferę niż benefity pozapłacowe

Przyjazna atmosfera w pracy i stabilność zatrudnienia to dwa największe motywatory pozapłacowe w życiu zawodowym - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Dużo mniej ważna jest prywatna opieka zdrowotna czy karnet na siłownię. więcej

Facebook przegrywa w walce o zaufanie Amerykanów z Amazonem, Google i Microsoftem

41 procent Amerykanów ufa Facebookowi, podczas gdy do Amazona zaufanie czuje 66 procent użytkowników w USA - wynika z badania Reutersa i firmy Ipsos. 28 procent respondentów nie korzystających z Facebooka nie ukrywa, że powodem tego są obawy o udostępnianie prywatnych informacji obcym osobom i podmiotom. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
38PR & Content Communication, Brandscope i CEC Government Relations w gronie ZFPR

Grono członków Związku Firm Public Relations powiększyło się o trzy nowe agencje - 38PR & Content Communication, Brandscope i CEC Government Relations. Do ZFPR należy łącznie 38 firm z pięciu województw. więcej

POiNTB dla właściciela marki InkBook

Agencja POiNTB rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi PR z firmą Arta Tech, właścicielem marki InkBook. Umowę podpisano w następstwie konkursu ofert. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Według 38 proc. Polaków w naszym kraju nigdy nie zniknie gotówka
Samsung: przedsprzedaż Galaxy S9 i S9+ lepsza niż Galaxy S8 i S8+
mPTech: nowa marka tabletów SmartView. Modele 7 3G i 9.6 3G za 249 zł i 399 zł
Allview: nowy flagowiec X5 Soul z Deep Face ID
Carsharing będzie dostępny w Warszawie. Do dyspozycji 300 aut osobowych i 20 dostawczych
Asystent głosowy Google w języku polskim jeszcze w tym roku. Nie wszystkie funkcje będą jednak dostępne od razu
Sztuczna inteligencja i internet rzeczy mogą napędzić polską gospodarkę
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
FTC rozpoczyna śledztwo w sprawie Facebooka, akcje serwisu w dół o 6 procent
Polacy w pracy cenią bardziej atmosferę niż benefity pozapłacowe
Według 38 proc. Polaków w naszym kraju nigdy nie zniknie gotówka
Lidl ułatwi zakupy osobom z autyzmem dzięki "Cichym Wieczorom"
Carsharing będzie dostępny w Warszawie. Do dyspozycji 300 aut osobowych i 20 dostawczych
Sztuczna inteligencja i internet rzeczy mogą napędzić polską gospodarkę
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstanie film ,,Kobiety mafii 2" Patryka Vegi, premiera na początku 2019 roku
Dwa miliony darmowych użytkowników serwisu Spotify nie ogląda reklam
Nowe seriale ,,Trust" i ,,Barry" w HBO i HBO GO
Steven Spielberg: Filmy serwisu Netflix nie zasługują na Oscara
Koniec selfie w Cannes. Nowe zasady też dla dziennikarzy
Nowe odcinki ,,OK K.O.! Po prostu walcz" w Cartoon Network
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj