1,2 mln widzów show „Ale mądrale!”. 3,6 mln zł z reklam

Nowy program rozrywkowy TVP1 „Ale mądrale!” oglądało wiosną średnio 1,23 mln osób. Show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 3,6 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Program „Ale mądrale!” na antenie TVP1 emitowany był w okresie od 30 marca do 1 czerwca br. zwykle w soboty o godz. 18.30. Średnia oglądalność show wyniosła 1,23 mln osób, co przełożyło się na 11,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 9,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Program zapewnił TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w paśmie emisji programu była TVN, która w tym czasie pokazywała głównie „Kuchenne rewolucje” oraz początek „Faktów”, co przełożyło się na 16,33 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat (gł. „Pamiętniki z wakacji”, „Magia bez tajemnic” oraz „Wydarzenia”; 12,31 proc.). Z kolei za TVP1 znalazła się TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” oraz kulisy „Postaw na milion”; 8,72 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Cennikowe wpływy z reklam nadawanych przed i po programie wyniosły 3,6 mln zł (dane bez rabatów).

„Ale mądrale!” to program rozrywkowy TVP1 prowadzony przez Katarzynę Pakosińską. Bohaterami show są dzieci, które w obecności widzów w studiu udzielają rad, jak w łatwy sposób rozwiązać problemy, z którymi nie mogą sobie poradzić dorośli. Program produkował Leszek Kumański (więcej na ten temat).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online