Swoim zasięgiem obejmie Telewizję Polsat oraz internet - Onet, WP, Interii, Gazeta.pl, o2, bankier.pl, wykop, na portalach wydawnictw: Marquard (zeberka, kozaczek, ckm,, milionkobiet), G+J (stylio.pl, focus.pl, kobieta.pl, glamour.pl, gala.pl, itd.) Axel Springer (komputerswiat.pl, newsweek.pl, fakt.pl, itp.), styl.fm (styl.fm, goal.pl, itp.), PolskaPresse (portale miejsce z rodziny naszemiasto.pl, gratka, itd.) w sieciach typu Arbomedia oraz Ad-Vice a także w sieci kontekstowej adsense oraz na youtube.
Dodatkowo uruchomiono aplikację na portalu Facebook, w której do wygrania będą tablety, laptopy, sprzęt AGD, elektroniczne gadżety, a nagrodą główną jest zwrot pieniędzy wydanych na zakupy - do 80 000 zł.
Akcja na Facebooku prowadzona jest przez Goldbach Interactive Poland, który odpowiada również za jej kreację.

Reklamę w Polsacie Agito kupiło we własnym zakresie. Spoty emitowane będą do 25 listopada 2012 r.











