„Puls Biznesu” to jedyny dziennik na rynku poświęcony wyłącznie gospodarce. - Sposób w jaki tworzyliśmy gazetę biznesową w tamtych czasach był absolutnie nowatorski i przełomowy – wspomina Andrzej Nierychło, pierwszy redaktor naczelny gazety, a obecnie wydawca dziennika. – Okazało się, że o biznesie, gospodarce i giełdzie można pisać prostym a jednocześnie nie pozbawionym treści językiem, dynamicznie i z werwą.
Początkowo „Puls Biznesu” ukazywał się dwa razy w tygodniu. Od października 1998 roku funkcjonuje jako dziennik. – Miało to nastąpić rok – dwa później, ale już po półtora roku właściciele uznali, że redakcja jest gotowa rywalizować z innymi dziennikami – mówi redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” Jacek Ziarno.
Na dziesiąte urodziny „Puls Biznesu” zmienia się merytorycznie i graficznie. To czwarta modyfikacja layotu dziennika od początku istnienia (więcej). Ostatnia miała miejsce w 2003 roku. W 2004 roku na skutek publikacji „Pulsu Biznesu” została zmieniona ustawa o VAT. Dziennik jako pierwszy opublikował informacje o nielegalnym porozumieniu osób zarządzających największymi funduszami na giełdzie, by wpływać na kursy akcji. Za cykl artykułów o grupie trzymającej giełdę dziennikarz Mariusz Zielke otrzymał w 2005 r. nagrodę Grand Press. W listopadzie 2005 roku na łamach „PB” Andrzej Lepper po raz pierwszy publicznie przyznał o swoich liberalnym podejściu do gospodarki.

Od roku 2000 „Puls Biznesu” obecny jest także w internecie. Tytuł2006Sprzedaż gazet ogólnopolskichlistopadpaździernikZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemFakt720829521888664040487569Gazeta Wyborcza570354425504609417433717Super Express301645204663303022187773Dziennik328172198311341846202135Rzeczpospolita204140134894223813141049Przegląd Sportowy1189426793912294970788Gazeta Prawna1005936350910941166397Puls Biznesu33657203833422920348Parkiet2712510299266519583











