104 kanały w amerykańskich telewizorach

W przeciętnym amerykańskim domu rodzina miała w 2006 roku dostęp do 104,2 kanałów telewizyjnych - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Media Research.

Brandweek - km
Brandweek - km
Udostępnij artykuł:

W ubiegłym roku w każdym amerykańskim domu włączanych było 15,7 stacji telewizyjnych przez co najmniej 10 minut tygodniowo.

W czasach swojej najlepszej oglądalności nadawcy najczęściej emitowali dramaty (50 procent). 57 procent reklam nadawanych w tzw. prime-time miało długość 30 sekund.

W przeciętnym amerykańskim domu, w którym znajduje się przynajmniej jeden telewizor, mieszka 2,5 osoby. Przypada na nie 2,8 odbiorników telewizyjnych. Więcej niż jeden telewizor znajduje się w 82 procentach amerykańskich domostw. 84 procent posiada odtwarzacz DVD.

Nielsen Media Research to amerykańska firma z siedzibą w Nowym Jorku, która zajmuje się badaniem oglądalności, słuchalności i czytelnictwa mediów.

Brandweek - km
Autor artykułu:
Brandweek - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"