115 nominacji do Effie Awards 2025. Najwięcej szans na nagrody dla McDonald’s, Zenith, DDB Warszawa

26. edycji Effie Awards Poland nominowało 115 kampanii i rozwiązań marketingowych w 27 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencja DDB Warszawa (9) i agencja mediowa Zenith (16), a wśród reklamodawców – McDonald's (7). Sporo szans na wygrane mają także Dentsu Creative, 2012 Agency, Ogilvy i VML; wśród klientów - Grupa OLX, ING Bank Śląski, L’Oréal i Lotte Wedel.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
115 nominacji do Effie Awards 2025. Najwięcej szans na nagrody dla McDonald’s, Zenith, DDB Warszawa
Effie Awards organizuje co roku SKM SAR

Blisko 200 ekspertek i ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich, pod przewodnictwem Marty Życińskiej – dyrektorki generalnej polskiego oddziału Mastercard Europe – oceniało tegoroczne zgłoszenia do Effie Awards.

Najwięcej nominacji otrzymały agencje: DDB Warszawa (9), Dentsu Creative (8) oraz 2012 Agency, Ogilvy i VML (po 7).

Liderami nominacji wśród agencji mediowych są: Zenith (16), Starcom (13) i Wavemaker (10).

Wśród marketerów najwięcej nominacji zdobyli: McDonald’s (7) oraz Grupa OLX, ING Bank Śląski, L’Oréal i Lotte Wedel (po 5), a tuż za nimi – Kompania Piwowarska i Żabka (po 4).

Lista nominowanych dostępna jest na stronie Effie Awards.

Effie Poland od 26 lat

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali Effie Poland 3 listopada 2025 r. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

Zarówno nominacja, jak i zwycięstwo w Effie Awards Poland 2025 to szansa na zdobycie punktów uwzględnianych w corocznym Rankingu Marketing Master by SAR.

Effie Awards to najważniejszy, globalny konkurs efektywności marketingowej, organizowany od 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce licencję na jego prowadzenie posiada od 1999 roku Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Konkurs odbywa się w ponad 55 krajach na świecie, a jego wyniki zasilają międzynarodowy ranking efektywności – Effie Index.

W poprzedniej edycji jury wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota. Najwyższe wyróżnienia otrzymały kampanie Żabki, Łomży oraz dwukrotnie Muzeum Polin. W rankingu najlepszych agencji i marketerów wygrały DDB Warszawa, Starcom i Maspex. Nie przyznano Grand Prix.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online