Blisko 200 ekspertek i ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich, pod przewodnictwem Marty Życińskiej – dyrektorki generalnej polskiego oddziału Mastercard Europe – oceniało tegoroczne zgłoszenia do Effie Awards.
Najwięcej nominacji otrzymały agencje: DDB Warszawa (9), Dentsu Creative (8) oraz 2012 Agency, Ogilvy i VML (po 7).
Liderami nominacji wśród agencji mediowych są: Zenith (16), Starcom (13) i Wavemaker (10).
Wśród marketerów najwięcej nominacji zdobyli: McDonald’s (7) oraz Grupa OLX, ING Bank Śląski, L’Oréal i Lotte Wedel (po 5), a tuż za nimi – Kompania Piwowarska i Żabka (po 4).
Lista nominowanych dostępna jest na stronie Effie Awards.

Effie Poland od 26 lat
Zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali Effie Poland 3 listopada 2025 r. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
Zarówno nominacja, jak i zwycięstwo w Effie Awards Poland 2025 to szansa na zdobycie punktów uwzględnianych w corocznym Rankingu Marketing Master by SAR.
Effie Awards to najważniejszy, globalny konkurs efektywności marketingowej, organizowany od 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce licencję na jego prowadzenie posiada od 1999 roku Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Konkurs odbywa się w ponad 55 krajach na świecie, a jego wyniki zasilają międzynarodowy ranking efektywności – Effie Index.
W poprzedniej edycji jury wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota. Najwyższe wyróżnienia otrzymały kampanie Żabki, Łomży oraz dwukrotnie Muzeum Polin. W rankingu najlepszych agencji i marketerów wygrały DDB Warszawa, Starcom i Maspex. Nie przyznano Grand Prix.











