137,5 mld USD na cyfrową reklamę w 2014 r. To już jedna czwarta rynku

W 2014 roku wydatki na reklamę cyfrową będą stanowić około 1/4 całkowitych nakładów na reklamę na świecie - prognozuje firma eMarketer..

km
km
Udostępnij artykuł:
137,5 mld USD na cyfrową reklamę w 2014 r. To już jedna czwarta rynku

W 2013 roku globalne nakłady na reklamy wyświetlane użytkownikom komputerów stacjonarnych, laptopów, telefonów komórkowych i tabletów sięgnęły 119,84 miliarda dolarów.

Analitycy eMarketera prognozują, że w roku 2014 wydatki te wzrosną o 14,8 proc., do 137,53 miliarda dolarów, stanowiących około 1/4 wartości całego światowego rynku reklamy. Jeszcze w 2012 roku udział ten wynosił ok. 20 proc., podczas gdy w 2018 roku ma sięgnąć blisko 1/3. Wówczas poziom nakładów na cyfrową reklamę ma przekroczyć granicę 200 miliardów dolarów.

grafika

W ujęciu regionalnym, największy udział w globalnych wydatkach na reklamę cyfrową ma Ameryka Północna, która wyprzedza region Azji i Pacyfiku oraz Europę Zachodnią.

grafika

Ponadto eMarketer prognozuje, że całkowite nakłady na reklamę na świecie będą rosły w najbliższych latach średnio o ok. 5 proc. rocznie, a w 2018 roku sięgną 656,3 miliarda dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+