16,3 mln zł wyda Urząd Transportu Kolejowego na kampanię „Kolejowe ABC”

Urząd Transportu Kolejowego planuje społeczną kampanię informacyjno-edukacyjną w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Chce na nią przeznaczyć 16,3 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Instytucja rozpoczęła właśnie przetarg na przygotowanie i realizację zaplanowanych działań. Wybrana w nim firma zajmie się m.in. opracowaniem oraz przygotowaniem kompleksowej i spójnej koncepcji kampanii, produkcją materiałów niezbędnych do jej realizacji, a także jej realizacją oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby.

Wstępnie określony budżet tych działań wynosi 16 257 036,59 zł. Wybrana w przetargu firma będzie pracować dla UTK do połowy grudnia 2020 roku.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 2 lipca br. jest wpłata 400 tys. zł wadium.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+