„19 milionów lubiących Polaków” w kampanii bananów Chiquita”

Ruszyła kampania reklamowa bananów Chiquita, która realizowana jest pod hasłem „19 milionów Polaków lubi smak bananów Chiquita”. Działania zaplanował dom mediowy Havas Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„19 milionów lubiących Polaków” w kampanii bananów Chiquita”

Celem kampanii jest podkreślenie walorów smakowych bananów Chiquita i  tego, że są one w Polsce bardzo popularne. Komunikat zachęca także do zakupu bananów w wybranych sieciach handlowych.

grafika

Akcja obejmuje billboardy i citylighty w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście oraz na Śląsku.

Planowaniem nośników zajął się dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela