Średnia oglądalność pierwszych pięciu odcinków trzeciej serii"24 godzin" emitowanych w środy między 21.00 a 23.00 wyniosła 141tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udział stacji podczas emisjiserialu ukształtował się na poziomie 1,15 proc. (w grupie 4+) i1,18 proc. (w 16-49).
Widownia trzeciego sezonu jest prawie taka sama jak oglądalnośćdrugiej serii emitowanej w TV 4 od 4 stycznia do 7 marca br. dwarazy w tygodniu - w środy i piątki między 21.00 a 23.00. Każdy jejodcinek oglądało średnio 150 tys. osób, a udziały stacji wyniosłyodpowiednio 1,16 proc. i 1,09 proc.
Z danych telemetrycznych wynika, iż serial przyciąga przedtelewizory głównie kobiety, widzów w wieku od 35 do 59 lat,mieszkańców małych i największych miast oraz ludzi z wykształceniempodstawowym i średnim.












