„Elle Man” zadebiutował na rynku 21 października ub.r. w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 11,99 zł. W piśmie znalazły się materiały o modzie, urodzie, stylu życiu, kulturze, motoryzacji, technologiach, gadżetach i podróżach oraz wywiady i artykuły o znanych i ciekawych mężczyznach. Na rynku pierwszy numer był na rynku przez trzy miesiące, notując sprzedaż na poziomie 27,2 tys. egz.
- „Elle Man” spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony rynku reklamowego i czytelników (…) Najlepszą sprzedaż magazyn odnotował w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach, częściowo także w dystrybucji zamkniętej. Nasza strategia przyniosła założone rezultaty i będziemy ją kontynuować w przyszłości - mówi Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji pism luksusowych w Burdzie.
Drugi numer magazynu „Elle Man” pojawi się w sprzedaży 23 marca br. w cenie 11,99 zł. Decyzja o wysokości nakładu nie została jeszcze podjęta.

Wraz z pojawieniem się pierwszego wydania „Elle Man” uruchomiony został też serwis internetowy elleman.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/men-s-health-z-najwiekszym-spadkiem-sprzedazy-wsrod-pism-dla-mezczyzn ##











