34 nagrody na PR Wings 2025. Liderem E.Wedel

Po raz piaty Stowarzyszenie Agencji Public Relations przyznało nagrody PR Wings 2025. 17 listopada wręczono 32 statuetki w 28 kategoriach i dwie ex aequo Nagrody Specjalne SAPR. Najwięcej statuetek trafiło do E.Wedel.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
34 nagrody na PR Wings 2025. Liderem E.Wedel
Zwycięzcy i nagrodzeni na PR Wings 2025

Tegoroczna edycja okazała się rekordowa pod względem liczby zgłoszeń. Do konkursu napłynęło ich aż 211. Kampanie oceniało 95-osobowe jury główne oraz 38-osobowe jury Nagrody Specjalnej SAPR. W gronie zgłaszających znalazły się agencje PR, korporacje, banki, NGO-sy, instytucje publiczne i uczelnie wyższe.

Tegoroczny konkurs PR Wings pokazuje, że branża PR w Polsce umiejętnie łączy nowoczesne narzędzia komunikacji z wartościami, które są dziś kluczowe – edukacją, odpowiedzialnością społeczną i autentycznością. Tak wygląda współczesny PR – świadomy swojej roli i skuteczny w działaniu

podkreślił Jakub Zajdel, przewodniczący komitetu organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.

E.Wedel liderem na PR Wings 2025

Największym triumfatorem tegorocznej edycji został E. Wedel, który zdobył łącznie trzy statuetki PR Wings 2025. Dwie za projekt – "Fabryka Czekolady E. Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA" oraz jedną za kampanię "Daj im szansę".

Ponadto, wśród laureatów, którzy zdobyli po dwie statuetki, znalazły się projekty:

• Równomocni (ERGO Hestia),

• Olejomaty – piąty wymiar recyklingu (Good One PR, EMKA),

• Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron),

• Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska),

• Tu logistyka spotyka człowieka! (ConTrust Communication),

• Jak Politechnika, to Bydgoska / Hity Rekrutacji 2025 (Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich),

• Kultowy Panek CarSharing znika z rynku (Icon Strategies).

Podczas gali przyznano także Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka, wyróżnienie dla osób o  wyjątkowym wkładzie w rozwój branży public relations w Polsce. W tym roku uhonorowano nią prof. Jerzego Olędzkiego – wieloletniego wykładowcę Uniwersytetu Warszawskiego. Prof. Olędzki kierował na UW Zakładem Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

Pełna lista laureatów konkursu PR Wings 2025:

NAGRODA SPECJALNA SAPR

• Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron)

• Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska)

KATEGORIE GŁÓWNE

1. Angażujący event

LeŚnia (Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku)

2. Custom Publishing

"Bajki Oszczędzajki" – sprytne opowiadania o finansach (Bank Pekao)

3. Employer Branding

Równomocni (ERGO Hestia)

4. ESG i CSR

Ogólnopolska kampania społeczna "Pocztówki z powodzi" (AWX, InPost)

5. Kampania edukacyjna

• Kampania "Nigdy byś się nie spodziewał... KTO? KOMU? GDZIE?" (Bees & Honey, PKDP)

• Olejomaty – piąty wymiar recyklingu (Good One PR, EMKA)

6. Kampania pro bono

"Koszmarna kolejka" – szarża FDI, która poruszyła system (Fundacja Dobrych Inicjatyw)

7. Komunikacja B2B

Tu logistyka spotyka człowieka! (ConTrust Communication)

8. Komunikacja kryzysowa

Kultowy Panek CarSharing znika z rynku (Icon Strategies)

9. Komunikacja wewnętrzna

• Równomocni (ERGO Hestia)

• #ZmieniamyNarracje. Włączamy organizację (Walk PR, IKEA Retail)

10. Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI

Jak Politechnika to Bydgoska/Hity Rekrutacji 2025 (Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich)

11. Media Relations

Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (E. Wedel)

12. Media społecznościowe i influencer marketing

Kopalnia Soli "Wieliczka" – od tradycji do trendów (So Bright)

13. Mistrzowska skuteczność

Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska)

14. Ochrona przed dezinformacją

#WiemCoRobić ochrona dzieci przed sextortion i dezinformacją (Pepco, Alert Media Communications)

15. PR korporacyjny

• Work Sport Balance w Decathlon (GetHero, Decathlon Polska)

• Nie studiuję dla dyplomu (Uniwersytet SWPS)

16. PR produktowy

Daj im szansę (E. Wedel)

17. Public Affairs i lobbing

Obrona Polfy Lublin: miejsca pracy kontra Lex Developer (Cumulus PR)

KATEGORIE SEKTOROWE

18. Branża FMCG

Od pokoleń #ZawszeRazem. 60. urodziny kultowego Ludwika (ZOOM bsc, hi GRUPA hi MEDIA, GRUPA INCO)

19. Branża motoryzacyjna

Toyota & Lexus Insider, czyli nowy wymiar komunikacji PR (Spin Group)

20. Finanse i ubezpieczenia

Uczymy się OOO finansach z KRUK S.A. (KRUK)

21. Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura

Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron)

22. PR instytucji publicznych

Jak Politechnika to Bydgoska / Hity Rekrutacji 2025 (Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich)

23. Przemysł, chemia, energetyka

Konferencja FISA-EURADWASTE 2025 & SNETP Forum 2025 (Narodowe Centrum Badań Jądrowych)

24. Rolnictwo

Z polskiego sadu na światowe stoły (The Partners)

25. Rynek zdrowia

Kampania "Zauważ potencjał kandydatów 50+" (Catchers, Ursapharm)

26. Sport, turystyka, hotelarstwo

Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (E. Wedel)

27. Technologia i innowacje

Olejomaty – piąty wymiar recyklingu (Good One PR, EMKA)

28. Transport, spedycja, logistyka

• Tu logistyka spotyka człowieka! (ConTrust Communication)

• Kultowy Panek CarSharing znika z rynku (Icon Strategies)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style