Tegoroczna edycja okazała się rekordowa pod względem liczby zgłoszeń. Do konkursu napłynęło ich aż 211. Kampanie oceniało 95-osobowe jury główne oraz 38-osobowe jury Nagrody Specjalnej SAPR. W gronie zgłaszających znalazły się agencje PR, korporacje, banki, NGO-sy, instytucje publiczne i uczelnie wyższe.
Tegoroczny konkurs PR Wings pokazuje, że branża PR w Polsce umiejętnie łączy nowoczesne narzędzia komunikacji z wartościami, które są dziś kluczowe – edukacją, odpowiedzialnością społeczną i autentycznością. Tak wygląda współczesny PR – świadomy swojej roli i skuteczny w działaniu
E.Wedel liderem na PR Wings 2025
Największym triumfatorem tegorocznej edycji został E. Wedel, który zdobył łącznie trzy statuetki PR Wings 2025. Dwie za projekt – "Fabryka Czekolady E. Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA" oraz jedną za kampanię "Daj im szansę".

Ponadto, wśród laureatów, którzy zdobyli po dwie statuetki, znalazły się projekty:
• Równomocni (ERGO Hestia),
• Olejomaty – piąty wymiar recyklingu (Good One PR, EMKA),
• Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron),
• Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska),
• Tu logistyka spotyka człowieka! (ConTrust Communication),
• Jak Politechnika, to Bydgoska / Hity Rekrutacji 2025 (Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich),
• Kultowy Panek CarSharing znika z rynku (Icon Strategies).
Podczas gali przyznano także Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka, wyróżnienie dla osób o wyjątkowym wkładzie w rozwój branży public relations w Polsce. W tym roku uhonorowano nią prof. Jerzego Olędzkiego – wieloletniego wykładowcę Uniwersytetu Warszawskiego. Prof. Olędzki kierował na UW Zakładem Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.
Pełna lista laureatów konkursu PR Wings 2025:
NAGRODA SPECJALNA SAPR
• Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron)
• Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska)
KATEGORIE GŁÓWNE
1. Angażujący event
LeŚnia (Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku)
2. Custom Publishing
"Bajki Oszczędzajki" – sprytne opowiadania o finansach (Bank Pekao)
3. Employer Branding
Równomocni (ERGO Hestia)
4. ESG i CSR
Ogólnopolska kampania społeczna "Pocztówki z powodzi" (AWX, InPost)
5. Kampania edukacyjna
• Kampania "Nigdy byś się nie spodziewał... KTO? KOMU? GDZIE?" (Bees & Honey, PKDP)
• Olejomaty – piąty wymiar recyklingu (Good One PR, EMKA)
6. Kampania pro bono
"Koszmarna kolejka" – szarża FDI, która poruszyła system (Fundacja Dobrych Inicjatyw)

7. Komunikacja B2B
Tu logistyka spotyka człowieka! (ConTrust Communication)
8. Komunikacja kryzysowa
Kultowy Panek CarSharing znika z rynku (Icon Strategies)
9. Komunikacja wewnętrzna
• Równomocni (ERGO Hestia)
• #ZmieniamyNarracje. Włączamy organizację (Walk PR, IKEA Retail)
10. Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI
Jak Politechnika to Bydgoska/Hity Rekrutacji 2025 (Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich)
11. Media Relations
Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (E. Wedel)
12. Media społecznościowe i influencer marketing
Kopalnia Soli "Wieliczka" – od tradycji do trendów (So Bright)
13. Mistrzowska skuteczność
Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska)
14. Ochrona przed dezinformacją
#WiemCoRobić ochrona dzieci przed sextortion i dezinformacją (Pepco, Alert Media Communications)

15. PR korporacyjny
• Work Sport Balance w Decathlon (GetHero, Decathlon Polska)
• Nie studiuję dla dyplomu (Uniwersytet SWPS)
16. PR produktowy
Daj im szansę (E. Wedel)
17. Public Affairs i lobbing
Obrona Polfy Lublin: miejsca pracy kontra Lex Developer (Cumulus PR)
KATEGORIE SEKTOROWE
18. Branża FMCG
Od pokoleń #ZawszeRazem. 60. urodziny kultowego Ludwika (ZOOM bsc, hi GRUPA hi MEDIA, GRUPA INCO)
19. Branża motoryzacyjna
Toyota & Lexus Insider, czyli nowy wymiar komunikacji PR (Spin Group)
20. Finanse i ubezpieczenia
Uczymy się OOO finansach z KRUK S.A. (KRUK)
21. Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura
Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron)
22. PR instytucji publicznych
Jak Politechnika to Bydgoska / Hity Rekrutacji 2025 (Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich)
23. Przemysł, chemia, energetyka

Konferencja FISA-EURADWASTE 2025 & SNETP Forum 2025 (Narodowe Centrum Badań Jądrowych)
24. Rolnictwo
Z polskiego sadu na światowe stoły (The Partners)
25. Rynek zdrowia
Kampania "Zauważ potencjał kandydatów 50+" (Catchers, Ursapharm)
26. Sport, turystyka, hotelarstwo
Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (E. Wedel)
27. Technologia i innowacje
Olejomaty – piąty wymiar recyklingu (Good One PR, EMKA)
28. Transport, spedycja, logistyka
• Tu logistyka spotyka człowieka! (ConTrust Communication)
• Kultowy Panek CarSharing znika z rynku (Icon Strategies)











