35 różnych opakowań Pepsi

Pepsi Co wprowadza 35 nowych wzorów opakowań dla własnych napojów.

brandrepublic - ap
brandrepublic - ap
Udostępnij artykuł:

Kampania odnawiająca wizerunek jest skierowana do młodszych konsumentów i ma na celu ich bliższe związanie z marką. W ponad stuletniej historii korporacji jest to dopiero 11 próba zmiany wizerunku.

Grafika, którą stworzyły amerykańskie agencje reklamowe, korzysta z pomysłów, związanych z kulturą nastolatków, tak więc pojawiają się trendy zaczerpnięte z mody, sportu, muzyki czy motoryzacji. Nowe wizerunki będzie miała Pepsi, Pepsi Max i dietetyczna Pepsi. W Wielkiej Brytanii nowe wizerunki będą dostępne dla klientów już w marcu tego roku. Pozostanie międzynarodowe logo i krój liter.

Koncern daje możliwość klientom z każdego kraju, aby na stornach internetowych umieszczali własne projekty, także całych akcji promocyjnych.

Zmiana wizerunku będzie miała miejsce co kilka tygodni i będzie wsparta dodatkowo przez kampanię telewizyjną, radiową internetową i plakaty.

brandrepublic - ap
Autor artykułu:
brandrepublic - ap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"