38 Content Communication pracuje dla Glovo

Hiszpańska aplikacja mobilna dostarczająca produkty na życzenie Glovo dołącza do grona klientów 38 Content Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podpisanej umowy, agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki, w tym komunikacji korporacyjnej oraz kompleksowych działań z zakresu media relations.

Współpraca rozpoczęła się w sierpniu.Wcześniej agencja odpowiadała za markę PizzaPortal.pl, którą Glovo przejęło w 2019 r.  Z ramienia 38 Content Communication działaniami zajmują się zespoły specjalizujące się w PR korporacyjnym i brandowym, a także zespół strategiczny.

Współpraca została nawiązana dzięki konkursowi ofert.

W Polsce Glovo współpracuje m.in. z Biedronką, McDonald's i Auchan

Glovo zadebiutowało w naszym kraju w lipcu 2019 roku, a obecnie rozwija w Warszawie swoje drugie europejskie centrum technologiczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?