41 proc. seniorów regularnie ogląda treści VoD

41 proc. osób w wieku 65-69 lat ogląda treści wideo na życzenie (w tym YouTube) co najmniej raz w tygodniu - wynika z badania firmy Ericsson.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obecnie ponad połowa osób twierdzi, że komputer i połączenie z internetem to niezbędne elementy w procesie korzystania z telewizji i wideo. Z badania Ericsson ConsumerLab wynika, że wiele czynników jest istotnych dla konsumentów podczas oglądania multimediów, żaden jednak nie wyrasta na zdecydowanego faworyta.

Nawyki związane z oglądaniem telewizji zmieniają się we wszystkich grupach wiekowych, ale najbardziej jest to widoczne u najstarszych konsumentów.

grafika

W poprzednich badaniach obserwowano gwałtowny wzrost w obszarze video-on-demand. Obecnie ten trend odrobinę zanika, ale wśród osób w wieku 55-59 wzrost jest ogromny - od 2011 roku 18 proc. przyrostu oglądających VOD częściej niż raz w tygodniu.

Badanie firmy Ericsson zostało przeprowadzone w Brazylii, Chinach, Chile, Francji, Kanadzie, Niemczech, Włoszech, Meksyku, Rosji, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Tajwanie, Wielkiej Brytanii i USA. Przeprowadzono w sumie 15 tys. wywiadów online oraz 30 wywiadów domowych w czterech miastach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"