5 mln widzów „Na dobre i na złe” w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w nowym sezonie ogląda średnio 4,96 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 150 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
5 mln widzów „Na dobre i na złe” w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję
„Na dobre i na złe”, fot TVP

„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.40, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków najnowszego sezonu wyniosła 4,96 mln osób, co przełożyło się na 31,45 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność „Na dobre i na złe” odcinek po odcinku

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 5,06 mln oglądających.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magazyn-ekspresu-reporterow-stracil-520-tys-widzow ##

Obecne odcinki „Na dobre i na złe” ogląda o 150 tys. widzów mniej niż trzy pierwsze odcinki tego serialu w analogicznym okresie ub.r. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 5,11 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 34,05 proc. oraz 28,20 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania swojego serialowego hitu Dwójka jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która emituje wtedy filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i osiąga już tylko 9,59 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (film fabularny i „Top Chef”; 8,41 proc.), a czwarty - TVN („Ugotowani”; 7,49 proc.).

Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVN i TVP1.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/m-jak-milosc-stracilo-500-tys-widzow-tvp2-nadal-bezkonkurencyjna ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online