50 lat pełnych uczuć - osobiste historie fanów w urodzinowej kampanii Nutelli

W 2014 roku, marka świętuje 50. urodziny, czyniąc miłośników Nutelli na całym świecie, bohaterami jubileuszowej kampanii. Idea 50 lat pełnych uczuć to 5 dekad wielu osobistych historii związanych z Nutellą. Zaangażowanie fanów stało się inspiracją dla marki do zebrania ich poruszających opowieści i włączenia ich do wszystkich urodzinowych działań ATL i BTL.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna kampania marki jest wyrazem jej wdzięczności dla fanów Nutelli i w całości bazuje na opowieściach, zdjęciach i filmach, którymi konsumenci dzielą się za pośrednictwem dedykowanej strony: www.nutellastories.com. Historie miłośników marki składają się na wszystkie jubileuszowe działania Nutelli, czyli promocje POS, komunikację PR oraz w social media, konkursy konsumenckie, billboardy, dedykowany spot telewizyjny emitowany w dwóch odsłonach 12.02-30.03 oraz 24.04-21.05 br. oraz event stanowiący punkt kulminacyjny wszystkich aktywności jubileuszowych.

Status marki kultowej, Nutella zawdzięcza fanom na całym świecie. Planując obchody 50. urodzin, wyszliśmy z założenia, że przede wszystkim chcemy podziękować miłośnikom marki. Dlatego zdecydowaliśmy się oddać im głos i uczynić ich bohaterami wszystkich jubileuszowych działań – mówi Katarzyna Dybczak, Senior Brand Manager Nutelli.

Wyjątkowe historie urodzinowe

Obchodom urodzinowym towarzyszy limitowana kolekcja Nutelli. Z okazji 50. urodzin, Nutella dostępna jest w specjalnych, jubileuszowych opakowaniach 230, 350 i 600g oraz wyjątkowo, o pojemności 1kg. Dedykowane słoiki spotkać można w sklepach na terenie całej Polski.

Na specjalnie stworzonej stronie www.nutellastories.com, fani marki mogą wygrywać nagrody i poznawać historie związane z Nutellą tworzone przez konsumentów na całym świecie. Na stronie internetowej umieszczony jest również specjalny zegar, który rozpoczął odliczanie do 18 maja 2014, kiedy nastąpi finał obchodów urodzinowych.

Nutella wczoraj i dziś

Nutella została stworzona przez włoskiego cukiernika, Pietro Ferrero w 1946 roku, ale za datę narodzin marki, przyjmuje się rok 1964, kiedy krem zyskał nazwę, którą znamy obecnie. Słowo Nutella nawiązuje do jej orzechowego wnętrza. Dziś jest marką cenioną za jakość, stanowi część rodzinnego śniadania i jest kojarzona z rozpoczęciem dnia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu