66 proc. rezerwacji turystycznych przez internet

2/3 internautów, którzy planują podróż w najbliższych trzech miesiącach, zamierza kupić bilety i zarezerwować hotel w sieci - wynika z raportu firmy badawczej Burst Media.

MediaPost Publications - km
MediaPost Publications - km
Udostępnij artykuł:

W badaniu uczestniczyło 2100 dorosłych użytkowników internetu, którzy planowali podróż w najbliższych trzech miesiącach.

Prawie połowa z nich (47,2 procent) powiedziała, że internet będzie ich głównym źródłem dla wyszukiwania informacji o planowanej podróży. 2/3 (66,9 procent) zamierza wyszukać i dokonać transakcji związanych z podróżą online. Spośród nich 74 procent powiedziało, że przez internet kupi bilet lotniczy, 72,9 procent dokona rezerwacji hotelu, a 40,4 procent wynajmie samochód.

Liczba konsumentów, którzy używali internetu do wyszukiwania i zawierania umów związanych z podróżą, była tym większa im wyższe były ich zarobki. Dla 63 procent respondentów, których zarobki były wyższe niż 100 tysięcy dolarów rocznie, internet był głównym źródłem wyszukiwania informacji o planowanej podróży. Spośród zarabiających pomiędzy 75 a 99 tysięcy dolarów podobne podejście miało 51,8 procent badanych.

Respondenci najbardziej cenili sobie możliwość sprawdzenia dostępu oraz ocen hoteli, lotów i wynajmowanych samochodów, jakie są zamieszczane na stronach internetowych biur podróży. 55 procent użytkowników powiedziało, że taka usługa zachęca ich do powrotu na daną witrynę. 49,9 procent oczekiwało od takich stron informacji o celu podróży, a 49,7 procent szukało tam promocji i specjalnych ofert.

MediaPost Publications - km
Autor artykułu:
MediaPost Publications - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech