Zadaniem fanów marki Żubrówka na Facebook’u jest dodanie zdjęcia przedstawiającego butelkę wódki Żubrówka w podróży. Aplikacja została zainspirowana zdjęciami przesyłanymi przez aktywnych fanów marki. W związku z dużą liczbą zagranicznych fanów (ponad 20 tysięcy) aplikacja została przygotowana w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej.
Celem aplikacji jest komunikacja światów trzech sub-marek Żubrówki: Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej. Jest to pierwsza komunikacja nowego wariantu smakowego – Żubrówki Palonej.
Nagrody, niedostępne w sprzedaży, brandowane zestawy szklanek są odpowiedzią marki na insighty konsumenckie wskazujące na duże zainteresowanie fanów akcesoriami związanymi z Żubrówką.
Aplikacja jest dostępna pod adresem http://www.facebook.com/zubrowkapl/app_465942900104910












