6ix WoMM & Social Media z nową aplikacją dla Żubrówki

Agencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group) zrealizowała kolejną aplikację dla marki z portfolio CEDC.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aplikacja „Drinki chodzą parami” to gra memo przeznaczona dla wszystkich fanów Żubrówki na Facebooku. Zadaniem uczestników jest jednoczesne odkrycie par symboli związanych z marką umieszczonych na wirtualnych kartach.

Aplikacja została przygotowana w trzech różnych odsłonach graficznych nawiązujących do trzech wariantów smakowych Żubrówki - Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej. Nagrodami są niedostępne w sprzedaży, brandowane akcesoria związane z marką.

„Drinki chodzą parami” to trzecia aplikacja zrealizowana przez agencję 6ix WoMM & Social Media obsługującą markę Żubrówka w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"