700 tys. widzów kolejnego sezonu "Przyjaciółek"

24. sezon serialu „Przyjaciółki” oglądało w Polsacie średnio 700 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. To nieco mniejsza widownia niż rok temu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
700 tys. widzów kolejnego sezonu "Przyjaciółek"
"Przyjaciółki"

Nowy sezon „Przyjaciółek” wystartował na antenie Polsatu 12 września. Premierowe odcinki serialu, podobnie jak ubiegłej jesieni, emitowano w czwartki o godz. 21.15. 

24. serię produkcji oglądało średnio 700 tys. widzów. To przekładało się na 6,54 proc. udziałów stacji w rynku w grupie wszystkich widzów i 6,39 proc. w przedziale wiekowym 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia “Przyjaciółek" dochodziła do 784 tys. widzów

Najwięcej widzów miał odcinek piąty, który obejrzało w Polsacie średnio 784 tys. widzów. Niewiele mniej oglądających (782 tys.) zgromadził finał sezonu, pokazany 28 listopada. 

W porównaniu do wyników oglądalności, jakie produkcja Polsatu notowała ubiegłej jesieni w analogicznym okresie, “Przyjaciółki” straciły widzów. Wówczas średnia oglądalność wynosiła 753 tys. odbiorców. Przełożyło się to na 6,48 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów oraz 6,30 proc. w grupie 16-59.

Serial obyczajowy „Przyjaciółki” zadebiutował na antenie Polsatu w 2012 roku. Opowiada o losach czterech kobiet, dawnych przyjaciółek ze szkoły, które po latach odnawiają znajomość. W obsadzie serialu niezmiennie występują: Małgorzata Socha (Inga), Joanna Liszowska (Patrycja) i Magdalena Stużyńska (Anka). W ubiegłym roku z serialu odeszła Anita Sokołowska (Zuza), która wystąpiła w 22. sezonach produkcji. Od tamtej pory rozszerzono za to wątek bohaterki granej przez Agnieszkę Sienkiewicz-Gauer (Dorota). Serial produkuje Akson Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"