Nowy program „Godziny szczytu” emitowany jest w Polsat News w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 1 października br. Jego średnia oglądalność do 23 października 2018 roku wyniosła 79 tys. osób, co przełożyło się na 0,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zmiany-w-ramowce-i-nowe-technologie-wplyna-na-ogladalnosc-polsatu-wazna-rowniez-neutralnosc,7171215683020417a ##
W analizowanym okresie najwięcej widzów program śledziło 23 października br. Zgromadził on 123 tys. osób.

Kanał newsowy Telewizji Polsat w czasie nadawania nowego pasma zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujący TVN24 ma w tym paśmie 4,73 proc. udziału, a drugie TVP Info - 4,51 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-news-ogladalnosc-start-nowa-ramowka-dorota-gawryluk,7171209597343361a ##
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.

Nowy program „Godziny szczytu” w swoim paśmie zastąpił tradycyjne serwisy informacyjne. Jest to informacyjno-publicystyczna audycja, która ma charakter autorski - prowadzą ją Bartosz Kurek i Anna Hałas-Michalska. Są w niej prezentowane tematy zarówno z Polski jak i z zagranicy. Na pasmo skłądają się m.in. tematy związane ze sportem, czy show-biznesem. Nie jest to jednak w pełni lifestylowy magazyn, tylko prezentowane tematy mają luźniejszą formę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-news-ramowka-bogdan-rymanowski-joanna-racewicz,7171222740670593a ##











