9 na 10 marketerów wykorzystuje Facebooka

Spośród mediów społecznościowych, zdecydowanie najpopularniejszym narzędziem marketingowym wśród marketerów jest Facebook.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez serwis Social Media Examiner wynika, że 92 proc. marketerów wykorzystuje Facebook jako narzędzie marketingowe.

Drugim najczęściej wykorzystywanym serwisem społecznościowym przez marketerów jest Twitter (84 proc.), a następne w kolejności są LinkedIn (71 proc.), blogi (68 proc.) oraz YouTube lub inne strony wideo (56 proc.). Na ostatnim miejscu znalazł się tymczasem MySpace (6 proc.).

grafika

Facebook jest także portalem społecznościowym, o którym największy odsetek marketerów (70 proc.) chce dowiedzieć się więcej. Tuż za nim znalazły się blogi (69 proc.), a najmniej wskazań ponownie otrzymał MySpace (10 proc.).

grafika

Social Media Examiner umieścił link do swojego badania na Twitterze, który pojawił się także na stronach innych portali społecznościowych, w tym Facebook i LinkedIn. Serwis rozesłał go także do 50 tys. marketerów. W ciągu 10 dni udział w ankiecie wzięły 3.342 osoby.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele