abcZdrowie.pl uruchomił katalog leków i suplementów diety online. Korzystają i pacjenci, i marketerzy

Zbiór informacji o kilkudziesięciu tysiącach leków i suplementów diety pozwalający sprawdzić ich skład, działanie, a nawet dostępność w aptece – to nowy projekt serwisu abcZdrowie.pl, który ruszył na początku września. Bogata baza danych dla pacjentów jest też wartościowym narzędziem dla marketerów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozbudowana baza wiedzy

Katalog leków i suplementów” gromadzi wiedzę o produktach i wyrobach medycznych, lekach dostępnych wyłącznie na receptę, lekach OTC i suplementach diety. Intuicyjna wyszukiwarka oraz kompletny profil produktu pozwalają szybko znaleźć szczegółowe informacje o tysiącach specyfików.

Na informacje o produkcie składają się: opis, skład, dawkowanie, przeciwwskazania, interakcje z innymi lekami oraz żywnością, opinie pacjentów, odpowiedzi na najczęstsze pytania, a także artykuły, infografiki i zdjęcia. Dzięki partnerstwu z portalem OSOZ.PL, który dostarcza dane o preparatach oraz wykorzystaniu funkcjonalności strony KtoMaLek.pl, pacjent ma możliwość zapoznania się z charakterystyką produktu oraz sprawdzenia dostępności preparatu w najbliższych aptekach.

- Katalog leków i suplementów to istotny projekt w strategii abcZdrowie.pl. Stanowi doskonałe uzupełnienie naszej oferty programowej skierowanej do użytkowników poszukujących kompletnych i rzetelnych informacji z zakresu zdrowia – podkreśla Jakub Zieliński, Dyrektor obszaru Zdrowie i Dziecko w GWP.

- Ścisła współpraca pomiędzy naszymi firmami zaowocowała powstaniem wartościowej usługi wspierającej użytkowników portalu abcZdrowie.pl w trudnych chwilach. W trakcie choroby dostęp do rzetelnej wiedzy jest bowiem nie do przecenienia, zwłaszcza dla osób starszych, mających problemy z poruszaniem się – mówi Marcin Puchała, Dyrektor Wydziału Platformy OSOZ, z firmy KAMSOFT, zarządzającej OSOZ.PL oraz KtoMaLek.pl. – To pierwszy wspólnie realizowany projekt, a w planach mamy kolejne, ambitne przedsięwzięcia – dodaje.

Użytkownicy, oprócz przeglądania profili, mogą skorzystać z bezpłatnej opcji zadawania pytań farmaceutom i współpracującym z abcZdrowie.pl ekspertom. To dziś ponad 1,5 tys. lekarzy i specjalistów z różnych dziedzin medycyny. W serwisie znajduje się także bogata baza rzetelnych treści, tworzonych i weryfikowanych przez lekarzy, rozbudowane fora i grupy wsparcia oraz ranking lekarzy i placówek medycznych. 

Cenne narzędzie dla marketingu

Katalog spełnia oczekiwania zarówno użytkowników, jak i reklamodawców. Dodanie preparatu do bazy danych łączy się z pozycjonowaniem jego profilu w wyszukiwarkach. Wprowadzenie leku na listę oznacza obecność marki w serwisie premium o tematyce zdrowia i zdrowego stylu życia.

Wszystko to przekłada się na kreację wiarygodnego wizerunku produktu i nowe możliwości e-merchandisingu. Dzięki wykorzystaniu rozwiązań Big Data do targetowania reklamy możliwe jest precyzyjne docieranie z komunikacją do określonych grup pacjentów.

Nowoczesny design i dedykowana wersja mobile sprawiają, że katalog leków w pełni odpowiada na potrzeby użytkowników w zakresie dostarczania szybkiej i wyczerpującej informacji o lekach i suplementach diety.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu