Kampania promuje limitowaną butelkę Absolut Drop of Love, dostępną między innymi w sklepach bezcłowych. Komunikacja digital adresowana jest do podróżujących millenialsów, korzystających z kluczowych portów lotniczych, włączając Sydney, Auckland, Singapur.
Tusz z hejterskich haseł wykorzystany na nowo
Atrament użyty na butelkach Absoluta został przygotowany z przetworzonej farby z rasistowskich, homofobicznych i innych nienawistnych haseł namalowanych na ścianach wielu miast. W tym celu, zespół Absoluta udał się na protesty rasistowskie oraz przeciw LGBTQ, zebrał wszystkie niesione nienawistne hasła i zrobił z nich atrament. Potem użył go ponownie do zadrukowania limitowanej edycji butelki. Ponadto design butelki zawiera również słowo "miłość" w wielu językach, a szkło zostało pozyskane z recyklingu, w tym z butelek poprzedniej limitowanej edycji.

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała landing page oraz formaty reklamowe na Facebooka i Instagrama oraz formaty rich media do sieci. Dodatkowo, przygotowano konkurs konsumencki, w którym uczestnicy mogą wygrać dwuosobowy wyjazd do Szwecji. Wystarczy wejść na stronę akcji i wysłać butelkę Absoluta w wirtualną podróż. Zwycięzca zostanie wylosowany spośród wszystkich uczestników. Zabawa potrwa do połowy stycznia.
Koncern Pernod Ricard zaprosił 180heartbeats + Jung v Matt do współpracy po przejrzeniu dotychczasowego portfolio agencji.











