AchA PR wypromuje markę Oskoła

Oskoła, marka firmy Marwit, promowana będzie przez agencję AchA Public Relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
AchA PR wypromuje markę Oskoła

Agencja AchA PR odpowiada za działania na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo agencja odpowiedzialna będzie za kreacje wizerunku marki w mediach tradycyjnych oraz internetowych, a także kontakt z blogosferą.

Osobą odpowiedzialną za markę Oskoła jest Joanna Komorowska.

Umowa została zawarta do marca 2018 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą