Activia reklamowana w wersji Błonnik Plus dla starszych (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Activia Błonnik Plus, nowej wersji jogurtów Activia (produkowanych przez Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Film Reaktor i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Activia reklamowana w wersji Błonnik Plus dla starszych (wideo)

Reklama jogurtu Activia Błonnik Plus podkreśla, że oprócz bakterii Actiregularis (obecnych także w innych wersjach Activii) zawiera on błonnik, który przyśpiesza pracę jelit i wspomaga trawienie.

W spocie razem z Sylwią Arensen, znaną z poprzednich reklam Activii, występuje Maria Gładkowska, przedstawiana jako jej matka.

Kampania reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreację reklam przygotowała agencja Young & Rubicam, spot wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii