Activia z ActiRegularis: Sławne bez nadęcia na uczucie wzdęcia

Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Activia zawierających bakterie ActiRegularis. Akcję pod hasłem „Sławne bez nadęcia na uczucie wzdęcia” przygotowały firmy Young & Rubicam, Wunderman i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa jogurtów Activia przedstawia zawarte w nich bakterie ActiRegularis jako ikony sławy. Akcja pod hasłem „Sławne bez nadęcia na uczucie wzdęcia” ma wyjaśniać odbiorcom pozytywne działanie ActiRegularis na organizm człowieka. W ramach kampanii na stronie actiregularis.pl można poznać sekrety sławy tych bakterii, a w interaktywnej grze – walczyć o wyjazd na Sylwestra do Paryża. Akcja reklamowa obejmuje radio, prasę, internet, materiały BTL oraz opakowania jogurtów Activia. Kreację kampanii przygotowały agencje Young & Rubicam i Wunderman, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediacom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów