Ad.net - największe biuro reklamy online

Zmiana sposobu korzystania z internetu w Polsce? Najwięcej zyskują internetowe sieci reklamowe i Google.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius za marzec 2006, największą siecią reklamową jest Ad.net (11,59 mln real users), drugie miejsce zajmuje ARBOmedia (10,68 mln real users) a trzecie kolejna sieć reklamy internetowej - IDMNet (10,3 mln real users) - wynika z danych opracowanych przez ARBOmedia Polska.

W chwili obecnej tylko sieciom reklamowym i wyszukiwarce Google.pl udało się przekroczyć magiczną liczbę 10 mln real users,  nie dokonał tego jeszcze żaden z polskich portali.

„Ruch w polskim Internecie mierzony liczbą odsłon wzrósł w analizowanym okresie o blisko 150%. Najwięcej zyskały sieci reklamowe oraz wyszukiwarka Google.pl. Świadczy to o zmianie sposób korzystania z Internetu w Polsce. Google, który przez wielu jest postrzegany jako zagrożenie dla sieci, przyczynia się także w widoczny sposób do wzrostu popularności serwisów tematycznych. Bardziej zaawansowani Internauci od portali wolą merytorycznie wzorowo prowadzone serwisy tematyczne. Wraz ze zmianą przyzwyczajeń Internautów i ich lojalności wobec ulubionych serwisów, jeszcze większe znaczenie będą miały kampanie reklamowe na nich prowadzone.Jednym słowem, połączenie wyszukiwarki i serwisów tematycznych pozwala  zastąpić ogólnotematyczne portale. Trend ten w przyszłości przeniesie się również na wydatki reklamowe, które podążają za użytkownikami Internetu." - twierdzi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu Internet w ARBOmedia Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"