Do zadań agencji Tailor Made PR należy prowadzenie showroomu oraz koordynacja aktywności w kanałach e-commerce. Do tej pory agencja współpracowała z adidas w zakresie działań public relations dla kategorii Originals i Performance.
Za obsługę klienta ze strony agencji odpowiada dziewięcioosobowy zespół, na czele którego stanęła client service director Dominika Zioło. Do zespołu należą Marta Lewowska i Paulina Podczaszyńska, a dołączyli Bartosz Orzechowski (były redaktor i wydawca portalu sport.pl), który będzie odpowiedzialny za działania PR dla kategorii football, oraz Anna Szczypczyńska, dziennikarka i blogerka biegowa, odpowiedzialna za działania PR dla kategorii running.
Szefem zespołu odpowiedzialnego za działania dla adidas Poland w social media został Michał Maliński, który ostatnio pracował jako social manager w Cheil Worldwide. Wspierać go będzie Katarzyna Chocyk, specjalistka w tematyce nowych mediów, znana także jako blogerka Catewalk. Managerem showroomu został Tomasz Brzęcki.

Działania reklamowe dla adidas Poland są planowane przez dom mediowy Carat Polska.











