adidas promuje buty Nite Jogger galerią sztuki w wirtualnej rzeczywistości

Na potrzeby promocji modelu adidas Nite Jogger “Nigdy nie jest zbyt późno”, marka wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami graficznymi artystów. W efekcie powstała aplikacja CreatorsByNite, w którj można oglądać dzieła 3D w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny oraz egzekucję projektu odpowiedzialna jest agencja Labcon (Group One).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
adidas promuje buty Nite Jogger galerią sztuki w wirtualnej rzeczywistości

Buty adidas Nite Jogger promowane są od kilku tygodni w mediach i ze wsparciem influencerów. Teraz marka zaprosiła do współpracy artystów-grafików - Anię Augustynowicz, Łukasza Habierę  oraz Oskara Podolskiego. Stworzyli oni grafiki 3D w wirtualnej rzeczywistości.

Projekty powstały w aplikacji VR do tworzenia modeli 3D Google Tilt Brush, która umożliwia zastosowanie przeróżnych technik malarskich i graficznych, wybór struktur, tekstur i kolorów oraz prostych animacji.

W efekcie powstały trzy interpretacje claimu "It’s never too late": kolaż z wykorzystaniem zdjęć ambasadorów marki - Maffashion i Żabsona, streetartowy but 3D, oraz typograficzny kubik z butem.

Proces tworzenia grafik został zarejestrowany i zmontowany w formie krótkiego wideo składającego się z ujęć POV (podglądu z gogli VR), materiału z wykorzystaniem techniki greenbox oraz animowanych modeli 3D.  

Po raz pierwszy grafiki zostały zaprezentowane w wirtualnej galerii sztuki podczas kwietniowego eventu newonce by Nite połączonego z otwarciem newonce.bar. Teraz można je zobaczyć w także w aplikacji CreatorsByNite.

Artyści są zaangażowani także w promocję konkursu marki adidas.

Za koncepcję kreatywną oraz egzekucję projektu odpowiedzialna jest agencja Labcon, prowadząca komunikację adidasa od stycznia 2019.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą