Aegon ze światem edukacji dziecka reklamuje Program Finansowania Studiów + (wideo)

Rozpoczęta w niedzielę kampania firmy ubezpieczeniowej Aegon promuje Program Finansowania Studiów + i będzie prowadzona w telewizji oraz internecie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają Cyber Kids on Real i Lunapark.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aegon ze światem edukacji dziecka reklamuje Program Finansowania Studiów + (wideo)

Adresatami kampanii są rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także ich rodziny. Usługa Aegon Program Finansowania Studiów + ma pomóc im w zgromadzeniu i zagwarantowaniu kapitału na studia dziecka w wybranej uczelni w Polsce lub za granicą.

W ramach kampanii powstał spot 30-sekundowy i jego 15-sekundowa wersja. Są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Spoty kierują na specjalną platformę internetową edu.aegon.pl, na której znajdują się informacje o kosztach studiowania w Polsce i za granicą. Ponadto media plan kampanii obejmuje również kampanię w internecie, w tym działania na Facebooku.

W spocie pokazano kolorowy świat dziecka, które podczas zabawy wciela się w różne role. - W ten sposób opowiadana jest jego edukacyjna droga. Celem kampanii jest uświadomienie rodzicom tego, że studia kosztują, a środki na nie najlepiej zaplanować jak najwcześniej.

Kampania telewizyjna i internetowa kieruje na stronę internetową edu.aegon.pl. Ma służyć ona przede wszystkim rodzicom, którzy szukają informacji o realnych kosztach studiów. Z serwisu można dowiedzieć się na jakie wydatki należy przygotować się podczas planowania edukacji dziecka na wyższej uczelni. W postaci interaktywnej zabawy (aplikacji) dla rodziców przedstawione są różne możliwości potencjalnej edukacji wyższej dziecka oraz związane z tym koszty. Aplikacja od razu dopasowuje do wyborów rodziców odpowiedni pakiet produktu edukacyjnego. Rodzic za pomocą przystępnego formularza może także skontaktować się z przedstawicielem Aegon.

Spot wyreżyserowali Jacek Kołodziejski, Dominik Cymer i Magdalena Charytończyk a producentem jest Aleksandra Orzechowska. Podobnie jak w poprzednich spotach lektorem jest Łukasz Nowicki, a za postprodukcję odpowiada dom produkcyjny Lunapark.

Współpraca między grupą kapitałową Aegon w Polsce i agencją Cyber Kids on Real trwa od 2014 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+