Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike

Towary zamówione przez internet w firmie Nike w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) będą dostarczane w opakowaniach zaprojektowanych przez polski oddział agencji 180heartbeats+ Jung v Matt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike

Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby.

Nowe ekologiczne pudełko dla Nike zaprojektował Bartłomiej Walczuk, creative director w 180heartbeats.

grafika

Jest to kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów