Agencja BrandLab wygrała przetarg Unilevera

Do grona klientów BrandLab dołącza koncern Unilever.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół BrandLab w ramach podpisanej umowy odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej Unilever.

Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz utrzymywanie relacji z mediami i partnerami Unilever.

Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.

Unilever jest właścicielem łącznie ponad 400 różnych marek na całym świecie, m.in. Dove, Lipton, Hellmann’s czy Magnum.

Współpraca ma charakter długofalowy i została poprzedzona przetargiem.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"