Wyodrębniona przez grupę Ciszewski Public Relations firma onazwie Ciszewski Financial Communications będzie obsługiwać firmyfinansowe w zakresie media relations, eventów, komunikacjiwewnętrznej i kryzysowej oraz komunikacji marketingowejwykorzystującej social media internet i marketing bezpośredni.Ponadto wraz z innymi firmami należącym go Ciszewski PR będzieświadczyć usługi związane z marketingiem sportowym oraz corporateidentity, design i produkcją.
Ciszewski Financial Communications powstała z przekształceniadziału PR finansowego w Ciszewski Public Relations. Firmą będziekierował dwuosobowy zarząd, w którym funkcję prezesa objął JerzyCiszewski, a wiceprezesa odpowiedzialnego za generalne zarządzaniefirmą - Paweł Tomczuk. Większościowym udziałowcem nowej firmyzostała grupa Ciszewski PR, a pozostałe aktywa należą doTomczuka.

Zarządzający grupą tłumaczą wyodrębnienie nowego podmiotuszybkim rozwojem komunikacji finansowej w ostatnich latach orazciekawymi prognozami w tym zakresie na przyszłość. Szczególnieatrakcyjne w czasach kryzysu mają być oferowane przez firmę usługioparte o social media i internet, które są tańsze niż tradycyjnakomunikacja. - Tylko klient mający wiedzę na temat danego produktulub usługi może z niej skorzystać, dlatego pierwszym krokiem dozwiększenia sprzedaży i poprawienia swojej pozycji firm na polskimrynku finansowym powinna być właśnie edukacja - mówi PawełTomczuk.
Obecnie w Ciszewski Financial Communication pracuje sześć osób,które obsługują dziesięć firm z sektora finansowego. Spółka chcezatrudnić jeszcze dwóch pracowników na stanowiska client servicedirector oraz account executive wyspecjalizowanego w działaniachsocial media i internecie.











