Agencja d*fusion communication przez 5 kolejnych lat dla Microsoftu

Polski oddział firmy Microsoft postanowił przedłużyć współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją d*fusion communication. Umowę podpisano na pięć kolejnych lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja d*fusion communication przez 5 kolejnych lat dla Microsoftu

W dotychczasowej współpracy d*fusion realizowała strategie komunikacji dla poszczególnych produktów i usług oraz obszarów tematycznych, jak i działania media relations dla całej firmy. Ponadto zespół agencji odpowiedzialny jest za prowadzenie biura prasowego oraz wspieranie obecnych i inicjowanie nowych projektów komunikacyjnych w obszarach konsumenckim i biznesowym.

- Rok wspólnych działań pozwolił nam wypracować wzajemnie korzystny model współpracy, w efekcie czego zdecydowaliśmy przedłużyć umowę na kolejne lata. Doceniamy innowacyjne podeście do komunikacji i wysoki poziom zaangażowania, jakie prezentują członkowie pracującego dla nas zespołu agencji.  Wierzymy, że kontynuacja współpracy z d*fusion communication pozwoli nam jeszcze bardziej efektywnie realizować cele strategiczne naszej firmy w zakresie komunikacji” - mówi Joanna Frąckowiak, PR Lead i rzecznik prasowy polskiego oddziału Microsoft.

Z ramienia d*fusion communication dla Microsoft na stałe pracuje zespół w składzie: Łukasz Malczewski, Kamil Kozłowski, Tomasz Lachowski oraz Piotr Jamrogiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu