Agencja dotPR wypromuje zdrową żywność marki KUPIEC

Z początkiem marca, agencja dotPR rozpoczęła kompleksowe działania public relations dla marki KUPIEC, jednego z największych producentów zdrowej żywności w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy, agencja dotPR będzie odpowiedzialna za realizację i obsługę kompleksowej komunikacji marki, w tym: bieżące relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, wsparcie wydarzeń dla mediów, obsługę projektów wizerunkowych i kampanii marketingowych. Agencja zajmie się także obsługą  programu edukacyjnego Kupca, Zdrowe Nietrudne, który promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród uczniów szkół podstawowych z całej Polski.

Działania PR dla marki KUPIEC poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Bartoszczyk (Senior PR Manager), która pracowała m.in. dla takich marek, jak: Halls, Wydawnictwo Bauer, Plusssz Up, ING Bank Śląski, Walutomat.

Współpraca ma charakter stały. Agencja dotPR została wybrana w toku przetargu ofertowego. 

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"