Agencja Lepont rozpoczyna współpracę z Paprocki&Brzozowski

Marka odzieżowa Paprocki & Brzozowski powierzyła agencji Lepont obsługę mediowo-influencerską pokazu mody, który odbędzie się już w lipcu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Lepont będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i działań PRowo-influencerskich w ramach nadchodzącego, pierwszego od pandemii pokazu mody marki.

Po stronie agencji do obsługi dedykowany jest 4-osobowy zespół.

- Zaproszenie do współpracy przez markę Paprocki & Brzozowski to ogromna satysfakcja. Nie ma drugiej polskiej marki mody, z taką historią i sukcesem, który utrzymuje się na rynku od ponad 20 lat. To dla nas ogromny zaszczyt prowadzić działania PR dla marki, podczas pokazu, który będzie pierwszą imprezą o charakterze masowych, zrealizowaną z rozmachem i w niezwykłej oprawie dladuetu projektantów od czasu wybuchu pandemii.” - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.

Duet Paprocki&Brzozowski powraca do realizacji pokazów mody i zaprezentuje swoją najnowszą kolekcję Timeless oraz szytą na miarę kolekcję Atelier w warszawskiej Elektrowni Powiśle na początku lipca br.

Agencja Lepont odpowiada za obsługę mediowo-influencerską pokazu, która obejmuje m.in. prowadzenie biura prasowego, przygotowanie oraz koordynację listy gości i RSVP, działania PR-owo - influencerskie oraz koordynację agencji prasowych podczaswydarzenia, consulting związany z ogólną organizacją wydarzenia.

Za obsługę wydarzenia odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Monikę Marszałek, head of communication w Lepont. Działania po stronie agencji poprowadzi Wiktoria Kania, PR & influencer manager, która na co dzień odpowiada m.in. za komunikację marekbeauty oraz projekty specjalne.

Współpraca została nawiązana drogą rekomendacji i ma charakter projektowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online