Agencja Medialna Strategic Advisors dla Freeway OMT Group

Agencja Medialna Strategic Advisors (dawniej Agencja Medialna All Inclusive) ma nowego klienta - firmę Freeway OMT Group, oficjalnego dystrybutora marek GoPro, Aftershokz i Skullcandy w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiadała za działania public relations, realizowała strategię komunikacyjną, dbała o wizerunek marek w Polsce oraz relacje z mediami, ze szczególnym uwzględnieniem mediów technologicznych i lifestylowych. Zespołowi agencji powierzono też nadzór nad organizacją i przeprowadzaniem testów dziennikarskich produktów sprzedawanych przez dystrybutora: kamer GoPro oraz słuchawek Aftershokz i Skullcandy.

Za nadzór biznesowy i realizacyjny nad projektem odpowiedzialna jest Marta Biernacka - Miernik, która w agencji zajmuje się klientami strategicznymi oraz Joanna Dargiewicz - Rożek, która w projekcie będzie koordynować działania z zakresu media relations.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony, agencja została wybrana w drodze zapytania ofertowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+