Agencja OneDay dla Nikon Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja OneDay przygotowała kampanie wizerunkowo-produktową dla Nikona Polska. Bohaterem kampanii jest zaawansowany technologicznie cyfrowy aparat Coolpix SQ. Przekaz został zbudowany na jego unikalnej funkcji - obracanym obiektywie.

Layout ukaże się w prasie, na autobusach, backlight'ie na hotelu Forum i materiałach BTL.

Klient: Nikon Polska

Przeds. Klienta: Agnieszka Bischoff

Agencja:One Day

Media: Prasa, Autobusy, Backlight, BTL

Czas trwania: Grudzień

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP