Agencja Questia dla firmy Gaspol

Agencja Questia będzie odpowiedzialna za obsługę budżetu PR firmy Gaspol do końca 2005 r.

MiMP
MiMP
Udostępnij artykuł:

 W przetargu rywalizowała z Trust Communications (agencją, która wcześniej współpracowała z Gaspolem), Echo Communications, PR Plus oraz Magnifico. - Questia zaprezentowała najbardziej kreatywne wykorzystanie mediów w strategii komunikacji - mówi Karolina Horoszczak, rzecznik Gaspolu. Questia będzie odpowiedzialna m.in. za realizację drugiej edycji konkursu dla szkół pod hasłem "Plomba".

Konkurs składa się z dwóch części - uczniowie mogą zbierać oryginalne foliowe plomby z butli gazowych Gaspolu bądź przygotować pracę plastyczną na zadany temat. Celem konkursu jest edukacja związana z bezpieczeństwem zarówno dzieci, jak i ich rodziców oraz poprawa relacji ze społecznościami lokalnymi.

MiMP
Autor artykułu:
MiMP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"