Z badania przeprowadzonego przez firmę Harris Interactivewynika, że jeśli chodzi o odpowiedzialność za kryzys, niedaleko ztyłu za agencjami reklamowymi są także media.
59 procent respondentów wskazało tutaj na media drukowane, takiejak prasa codzienna i czasopisma, 56 procent na internetowe serwisyinformacyjne, 55 procent na programy typu talk-show w telewizji iradiu, 54 procent na programy informacyjne w telewizjach kablowych,a 53 procent na programy informacyjne w telewizjach sieciowych ilokalnych.
Co ciekawe, aż 46 procent badanych przynajmniej w pewnym stopniuza kryzys obarcza winą swoją rodzinę i znajomych.
Badanie Harris Interactive pokazało również różnice wiekowe wewskazywaniu odpowiedzialnych za kryzys. Respondenci w wieku conajmniej 55 lat częściej winili agencje reklamowe i wspomnianemedia, podczas gdy osoby w wieku od 18 do 34 lat bardziej ochoczowskazywali na rodzinę i znajomych.

Badanie zostało przeprowadzone drogą internetową między 31 marcaa 1 kwietnia bieżącego roku na reprezentatywnej grupie 2.220dorosłych mieszkańców USA.
źródło: Marketing Charts











