Agnieszka Bieniak przeszła z Grupy Pracuj do Burda International Polska

Agnieszka Bieniak, dotąd związana z Grupą Pracuj, objęła stanowisko chief human resources officera w Grupie Burda International Polska. To nowa funkcja w strukturze firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Bieniak przeszła z Grupy Pracuj do Burda International Polska
Agnieszka Bieniak

Bieniak odpowiedzialna będzie za strategię zasobów ludzkich firmy, w szczególności za zarządzanie zmianami, pozyskiwanie talentów i rozwój.

Agnieszka Bieniak była dotąd dyrektorem HR w firmie Grupa Pracuj (właściciel m.in. serwisu Pracuj.pl). Wcześniej pracowała jako HR Manager w Adidas Poland.  Ukończyła Wydział Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Jagiellońskim, a następnie studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest trenerem, certyfikowanym coachem Erickson College International.

Burda International Polska jest wydawcą m.in. „Gali”, „Glamour”, „National Geographic Polska”, „Focusa”, „Dobrych Rad” czy „Elle”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji