Agora łączy ofertę reklamową „Wyborczej”, "Metra" i czasopism, odchodzi Joanna Bażyńska

Z początkiem przyszłego roku jeden zespół sprzedażowy zacznie sprzedawać połączoną ofertę reklamową „Gazety Wyborczej”, „Metra”, kilkunastu czasopism wydawnictwa oraz ich wersji cyfrowych i portalu MetroMSN.pl. Zmieni się też struktura segmentu Prasa codzienna i czasopisma w Agorze.

kl
kl
Udostępnij artykuł:
Agora łączy ofertę reklamową „Wyborczej”, "Metra" i czasopism, odchodzi Joanna Bażyńska
Shutterstock.com

-  Dzięki wprowadzonym zmianom będziemy mogli koncentrować się na naszych najważniejszych celach: cyfryzacji „Gazety Wyborczej”, rozwoju propozycji czytelniczych naszych tytułów prasowych oraz tworzeniu jeszcze atrakcyjniejszych i skuteczniejszych ofert dla reklamodawców zainteresowanych dotarciem do szerokiej grupy odbiorców ogólnopolskich i lokalnych - mówi Robert Musiał, członek zarządu Agory odpowiedzialny za segment Prasa codzienna i czasopisma.

Od 1 stycznia br. w strukturze Agory w segmencie „Prasa codzienna i czasopisma” powstaną 2 piony biznesowe - jeden odpowiedzialny będzie za „Gazetę Wyborczą”, natomiast drugi - za czasopisma i prasę bezpłatną. Oba piony obsługiwać będzie wspólny dział sprzedaży wspomagany przez dział wsparcia. Robert Musiał, członek zarządu Agory, będzie wydawcą „Gazety Wyborczej” i czasopism. Obowiązki dyrektora wydawniczego w „Gazecie Wyborczej” przejmie jeden z jej wicenaczelnych, Wojciech Fusek.

W skład pionu „Czasopisma i prasa bezpłatna” wejdą m.in. dziennik „Metro”, magazyn „Metro na szpilkach”, portal MetroMSN.pl oraz kilkanaście czasopism Agory. Dyrektorem wydawniczym w tym pionie zostanie Katarzyna Kolanowska, dotychczasowa dyrektor wydawnicza „Gazety Wyborczej” i czasopism.

Pionem sprzedaży tytułów prasowych Agory pokieruje Elżbieta Nowacka, a działem wsparcia - Artur Zasztowt. Joanna Bażyńska, która kierowała pionem prasy bezpłatnej, a wcześniej - działem relacji inwestorskich i działem komunikacji Agory, odchodzi ze spółki z końcem grudnia ub.r.

W połowie listopada br. informowaliśmy, iż Grupa Radiowa Agory wspólnie z Grupą Radiową Time Polskim Radiem rozpoczęła sprzedaż pakietu reklamowego Joker, skierowanego do marketerów realizujących kampanie ogólnopolskie (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online