W ramach kampanii "Mój pierwszy raz", 21 września na łamach 20 lokalnych magazynów "Gazety Wyborczej" ukazały się teksty, których bohaterami są młodzi ludzie mogący po raz pierwszy w swoim dorosłym życiu skorzystać z prawa do głosowania w jesiennych wyborach samorządowych.
Podsumowanie ich głosów i raport o czołowej dziesiątce polskich miastach najbardziej przyjaznych młodym osobom można znaleźć w artykule inaugurującym kampanię, dostępnym na stronie internetowej "GW". Redakcja dziennika będzie zachęcać młodych ludzi do udziału w wyborach i skorzystania ze swojego prawa do głosowania. W sekcji "Wybory" na Wyborcza.pl dostępne będą teksty redakcji o kampanii samorządowej, w tym wyniki sondaży, sylwetki kandydatów i poradniki dla głosujących
Oferta specjalna - prenumerata dla młodych
- Dodatkowo, aby ułatwić młodym osobom podjęcie pierwszej decyzji w wyborach, zespół dziennika przygotował dla nich specjalną, bezpłatną prenumeratę cyfrową „Wyborczej. Nowi subskrybenci "Gazety Wyborczej" będą dodatkowo otrzymywać codzienny newsletter lokalny, przygotowany przez jedną z 20 redakcji "Gazety Wyborczej - mówi Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

Oferta ważna jest do końca listopada. Kampanię wspiera autopromocja na łamach dziennika i na Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział promocji "Gazety Wyborczej".
W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 87 231 egz., o 19,1 proc. mniej niż rok wcześniej (dane ZKDP).











