Na 21,2 mln przychodów pionu internetowego Agory od stycznia do marca bieżącego roku składa się przede wszystkim 13,3 mln zł ze sprzedaży reklam oraz 5,6 mln zł z ogłoszeń w wortalach. 3,3 mln zł wpływów spółki pochodzi z działalności Trader.com – 0,7 mln zł z reklam, a 2,6 mln zł – z ogłoszeń w wortalach.
W minionym kwartale EBITDA operacyjna internetowego pionu Agory „wyszła na plus” w porównaniu z I kwartałem 2009 roku, osiągając wartość 1,8 mln zł (8,5 proc.). Jednocześnie spółka zmniejszyła o 1,8 proc. w skali rok do roku koszty operacyjne, ograniczając przede wszystkim o 18,6 proc. wydatki na reklamę i reprezentację.

Wyniki finansowe za I kwartał bieżącego roku podał również właśnie Onet.pl (więcej). Przychody spółki wyniosły 52 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. w porównaniu z I kwartałem 2009 roku.











