AHA jednogłośnie została przyjęta do grona Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Są konkretne powody, dla których AHA zdecydowała się wstąpić do SAR. Grupa komunikacyjna AHA chce brać czynny udział w rozwoju i kształtowaniu środowiska reklamowego, a w szczególności agencyjnego. "Twórcy komunikatów reklamowych mają większą powinność wobec odbiorców i samych siebie, aniżeli tylko funkcje komercyjne. Przekazują komunikaty i tworzą trendy na rynku" - komentuje Jarosław Betlej, Prezes Agencji Reklamowej AHA i dodaje: "SAR to nowa jakość uszlachetniająca agencje członkowskie". Przedstawiciele AHA chcą wspierać chwalebne idee rzetelnych decyzji o wyborze agencji reklamowych przez reklamodawców. Dzisiaj wielu z tych reklamodawców nie ma żadnych kryteriów, co do oceny agencji i jakości ich komunikatów. Działalność w Stowarzyszniu w licznym gronie agencji, którym bliskie są te same problemy branży, umożliwia wpływ na zmianę tej sytuacji. Liderzy AHA czują się w obowiązku uczestniczyć w podejmowaniu ważnych decyzji dla branży i dla agencji. Tylko współdecydowanie z innymi członkami branży pozwoli w pełni zintegrować się ze środowiskiem i współptworzyć jego obiektywizm. Zdaniem Jarosława Betleja współuczestnictwo w takich przedsięwzięciach, jak SAR, umożliwia przeprowadzanie wszelkich projektów z większym rozmachem. Projekty interesujące i ważne dla środowiska, które do tej pory miały mniejszy zasięg, mniejszą wiarygodność, mniejszy rozgłos, tylko dlatego, że stała za nimi pojedyncza jednostka agencyjna, teraz maja szansę być zauważone i popierane przez Stowarzyszenie.

W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA - agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream - agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie komunikacji marketingowej.











