„Akademia Niechorowania” w kampanii syropów Pelavo (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca relaunch marki syropów dla dzieci Pelavo (produkowanych przez USP Zdrowie). Akcję, opartą na koncepcji „Akademii Niechorowania”, przygotowały firmy FCB Warsaw, Selfish3 i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Akademia Niechorowania” w kampanii syropów Pelavo (wideo)

Reklamy syropów Pelavo podkreślają, że produkty te dzięki naturalnym składnikom skutecznie zwalczają u dzieci objawy grypy i przeziębienia. W ramach akcji uruchomiono też serwis internetowy AkademiaNiechorowania.pl, w którym publikowane będą m.in. rady, jak zapobiegać i likwidować infekcje bakteryjne i wirusowe u dzieci. Ponadto działania są prowadzone na fanpage’u facebookowym Pelavo.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do matek dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

W ramach akcji reklamy pod hasłem „Masz moc w sobie!” są emitowane w telewizji, internecie oraz prasie.

Za strategię i kreację kampanii oraz aktywności w internecie odpowiada agencja reklamowa FCB Warsaw. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Selfish3, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"