Akcesoria łazienkowe Mokko: modne, ekologiczne i produkowane w Polsce

 Satynowoczarne akcesoria Deante Mokko to wyjątkowa biżuteria dla wnętrza. Dodają łazience charakteru i efektownie harmonizują z czarną armaturą i innymi modnymi elementami. Świetnie odnajdują się w pomieszczeniach urządzonych w stylu loftowym. Zostały też nagrodzone prestiżowym Diamentem Meblarstwa 2020! Akcesoria Mokko – stal i rozwiązania pro-eco Projektowaniu kolekcji Mokko towarzyszyła nie tylko myśl o designie, ale też o przyszłości naszej planety. Do produkcji wykorzystano więc stal, która jest materiałem długowiecznym, a wykonane z niej dodatki mogą służyć latami. Opakowania akcesoriów są ekologiczne – wykonane z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych i w całości nadające się do recyklingu, co jest potwierdzone odpowiednimi certyfikatami. To jeden ze sposobów realizacji filozofii no waste w Deante. Ponadczasowy design Z myślą o wieloletnim użytkowaniu akcesoria Mokko zostały zaprojektowane tak, żeby ich kształt był ponadczasowy. Dziś są elementami łazienki w stylu loft lub minimalistycznej, a za jakiś czas równie pięknie wkomponują się w nową aranżację. To kolekcja o prostych kształtach – można powiedzieć: klasyka na lata – ale z charakterem i niespodziewaną asymetrią, która przykuwa wzrok. Takie przedmioty się nie zestarzeją, będą cieszyć oko pomimo upływu czasu. Projekt: Katarzyna Łogwinienko i Michał Łój. W kolekcji znajdziemy relingi do wieszania ręczników (30 i 60 cm), uchwyty na papier toaletowy (prosty i z praktyczną półką), haczyki na ręcznik lub szlafrok (pojedynczy i podwójny), mydelniczkę ścienną, półkę ścienną oraz dwie półki do zawieszenia na szybie kabiny prysznicowej. Akcesoria Mokko są projektowane i produkowane w Polsce.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech